קריפטו

מהפכת הקריפטו עולה שלב: רשת חברתית חדשה ליוצרי NFT

סאנדמילק משיקה רשת חברתית מבוססת NFT ובכך תאפשר ליוצרים הדיגיטליים לקבל בעלות על יצירותיהם המקוריות ללא צורך בארנק. המהלך יושק במסיבת פורים חגיגית של יוצא המירוץ למיליון, טום באום
מערכת ice | 
NFT (צילום freepik)
סאנדמילק משיקה רשת חברתית, מבוססת NFT, ליצירות מקור דיגטליות במטרה לאפשר ליוצרים דיגיטליים לקבל בעלות על יצירותיהם המקוריות ולסחור בהם  באופן פשוט וללא צורך בארנק קריפטו.
סאנדמילק (sandmilk.com) השיקה, בחודשים האחרונים, באופן שקט את הרשת החברתית שלה ובמסגרת זו הצטרפו כבר אלפי יוצרים מכל העולם על שלל יצירותיהם. על מנת להציג באופן פומבי את הרשת ואת קלות השימוש בה, פתחה סאנדמילק במהלך משותף עם טום באום, מכוכבי הרשת המובילים בישראל על מנת להשיג חשיפה רחבה בקרב משפיענים, כוכבי רשת ויוצרי תוכן דיגיטלי.
יצירת NFT הינו תהליך מסובך שהיה שמור עד כה למקצוענים, ומחזיקי ארנקי קריפטו- אלו מייצגים פחות מאחוז אחד מהאוכלוסיה, מה שהדיר ציבור רחב המייצר או מעוניין לרכוש יצירות דיגיטליות. סאנדמילק יצרה דרך פשוטה, חדשנית וחכמה להחיל בעלות על כל מדיה דיגיטלית אישית ומקורית. השירות סאנדמילק מנגיש לכל אחד-אנשים רגילים ויוצרים דיגיטליים כאחד, את יצירת ה- NFT על פריטי המדיה הדיגיטלית המקוריים שברשותם, כל זאת בקלות ולא צורך בארנק קריפטו.
 
על מנת להדגים את התהליך החדשני והפשוט של סאנדמילק ליצירת NFT, יוכלו טאלנטים, משפיעני רשת ויוצרי תוכן נוספים להתנסות במערכת בזמן אמת במסיבת הפורים, להעלות תמונות בצורה קלה וידידותית ולייצר לעצמם NFT בו במקום, זאת כאמור ללא צורך בידע טכני ובארנק קריפטו.
מנכ"ל סאנדמילק, אורי שמרלינג, ציין: "חברת סאנדמילק זיהתה את הצורך להנגיש את עולם ה-NFT לקהל היעד האמיתי שלו- יוצרים דיגיטליים וצרכני תוכן דיגיטלי מקורי. אנו מאפשרים מערכת קלה לשימוש ללא צורך ברקע טכני או בארנק קריפטו שלא תמיד זמין ליוצרי וצרכני התוכן, אלא באמצעות כרטיס אשראי רגיל".
שמרלינג הוסיף כי, "בזמן הקצר מאז ההשקה השקטה של הרשת החברתית, הגענו לקהל גדול מכל העולם. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם טום באום שמאפשר לנו לחגוג את ההשקה הציבורית, אשר מאפשר לנו להראות עד כמה זה קל לייצר NFT למשתמשים ברשת שלנו. אנו מקווים כי הנוחות שאנו מביאים איתנו תאפשר לכמה שיותר יוצרים דיגיטליים מכל תחום להיכנס לעולם ה-NFT ולהינות מחשיפת יצירותיהם המקוריות, והגעה לקהל צרכני היצירות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה