קריפטו

הקריפטו היומי: דוג'קוין ביום הכי טוב שלו מזה חודשים

המטבע שמקודם על ידי האיש העשיר בעולם הגיב לרכישת טוויטר בזינוק חד, ועקף כמה מטבעות אחרים בטבלה. האם הוא בדרך חזרה לאחד המקומות הראשונים?
מערכת ice | 
דוגקוין (צילום pngwing.com edit ice)
האם המגמה משתנה? שוק הקריפטו זינק היום ב-4%, לשווי כולל של כ-1.96 טריליון דולר, ורוב המטבעות הגדולים עלו בשיעורים גבוהים אף יותר.
ביטקוין, המטבע הוותיק והחשוב ביותר, רשם עלייה בשיעור של ארבעה אחוזים ושליש למחיר של 40,492 דולר למטבע ושווי שוק של 770 מיליארד דולר. עם זאת, לעומת השבוע שעבר הוא עדיין נמצא בירידה קלה בשיעור של שלושת-רבעי האחוז.
את'ריום, המטבע השני בחשיבותו, עלה בשיעור גבוה אף יותר של 5.11%, למחיר של 3,003 דולר למטבע ושווי שוק של 362 מיליארד דולר. מצד שני, בטווח השבועי הוא נמצא בירידה של יותר מאחוז וחצי.
ביננס קוין, המטבע של הבורסה המובילה בתחום, חזר לתנודות המתונות יחסית ליתר השוק והוסיף לשוויו 2.23% למחיר של 400 דולר למטבע ושווי שוק של 65 מיליארד דולר. לעומת יום שלישי שעבר הוא איבד 4.7% מערכו.
 
ריפל, שחווה לאחרונה תקופה קשה, ממשיך גם היום ועולה ב-2.07% בלבד, שלא מסייעים רבות לצמצם את ההפסד השבועי שלו, שעומד על 11.46%. מחירו כעת 68 סנט ושווי השוק שלו פחות מ-33 מיליארד דולר. גם מקומו בטבלה יורד, בפעם השנייה בשבוע האחרון, למקום השמיני, מתחת לטרה שחוזר למקום השביעי וסולאנה שעקף את ריפל בשבוע שעבר והתייצב במקום השישי.
קרדאנו עלה היום בשיעור של כמעט 3.5% ל-88 סנט למטבע ושווי שוק של 29.9 מיליארד דולר – אך גם הוא נמצא בירידה שבועית של 5.2%.
המטבע שזוכה להישג הגדול ביותר הוא דוג'קוין, שנסק בשיעור חד של 15.4% לעומת אתמול ו-13.3% לעומת השבוע שעבר, למחיר של 16 סנט ושווי שוק של 21 מיליארד דולר – הערך הגבוה ביותר שלו מאז השבוע הראשון של החודש והשני הכי גבוה שלו בשלושת החודשים האחרונים – וכתוצאה מכך זינק שני מקומות בטבלה, מהמקום ה-12 ל-10, תוך שהוא עוקף את המטבע צמוד-הדולר של טרה ואוולאנש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה