קריפטו

"עוד עשר שנים כל העולם המערבי ישתמש בקריפטו"

מנכ"ל אחת מבורסות הקריפטו הגדולות בעולם צופה שיותר מ-10% מתושבי העולם ישתמשו במטבעות קריפטו בעשור הבא, והוסיף כי בניגוד לכפי שאנשים חושבים, במסדרונות השלטון האמריקאי תומכים בשילוב הקריפטו בכלכלה
יאיר מור |  3
מטבעות קריפטוגרפיים (צילום freepik)
מטבעות קריפטו יהפכו תוך עשור או שניים לנפוצים יותר מכל מטבע מדינתי בעולם, כך אמר מנכ"ל בורסת הקריפטו Coinbase, בראיין אמסטרונג, בוועידה העולמית של מוסד מילְקֶן שנערכה אתמול (שני).
"הניחוש שלי הוא שתוך 10-20 שנה נראה שנתח משמעותי של התמ"ג קורה בכלכלת הקריפטו", אמר אמסטרונג, שציין שכיום, 13 שנים לאחר השקת מטבע הקריפטו הראשון (ביטקוין, למקרה שלא ציינו את זה מספיק פעמים בכתבות "הקריפטו היומי"), משתמשים במטבעות כאלו כ-200 מיליון איש, אך תוך עשור הוא צופה שהמספר הזה יעלה למיליארד איש.
 
מלבד העובדה שמדובר במספר עגול ויפה, הוא מייצג רף גבוה למדי – אמנם הוא עדיין לא מתחרה במספר תושבי שתי המדינות המאוכלסות בעולם, סין והודו, שכל אחת מהן מונה כ-1.3 מיליארד איש, אך הוא קרוב לסכום תושבי ארה"ב ואירופה (1.1 מיליארד), ומהווה יותר מעשירית מתושבי העולם בעוד עשור לפי תחזית האום, שצופה כי ב-2032 תגיע אוכלוסיית כדור הארץ ל-8.7 מיליון בני אדם.
בניגוד למחשבה שממשלות לא אוהבות קריפטו ומנסות למנוע את הפיכתו לחלק מרכזי בכלכלה, הפתיע אמסטרונג באמירה שכיום "קשה יותר ויותר למצוא ספקן-קריפטו אמתי בוושינגטון הבירה" – כלומר, במסדרונות השלטון האמריקאי. הוא הוסיף שלפחות 50% מהפוליטיקאים בעיר תומכים כיום בשילוב הקריפטו באופן כזה או אחר בכלכלה.
את הדברים אמר אמסטרונג בשיחה עם מנכ"לית חברת ההשקעות ARK, קאת'י ווד, שהוסיפה ש"אנחנו רואים חברות פיננסיות רבות מאבדות כישרון (כלומר עובדים; י"מ) לקריפטו, אז הן חייבות לקחת את זה ברצינות – אחרת הן הולכות להתרוקן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד עשר שנים העולם יעלם לפני.... (ל"ת)
    צ 05/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לא (ל"ת)
    הוא לא 05/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מנכל קריפטו מנבא עתיד לקיפטו? לא יכול להיות!
    קריפ 05/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא הזהירומלא מזמן שהעסק הוחך להגמר מתישהו ואנשים יקפצו מהגג. גם משיח קפץ והודיעו שהוא נהרג.....
    סגור