קריפטו

אילון מאסק מטיל פצצה: "לא צריך להשקיע בקריפטו"

למרות התדמית שלו כתומך קריפטו נלהב, האיש העשיר בעולם ומנכ"ל טסלה יוצא היום בהצהרה מפתיעה מאוד, כנראה ברקע השינויים החדים בשוק
מערכת ice |  3
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
מנכ"ל טסלה וחובב Dogecoin, אילון מאסק, אמר היום (שלישי) כי הוא "מעולם לא אמר שאנשים צריכים להשקיע במטבעות קריפטוגרפיים", שכן משקיעים קמעונאיים מרגישים את העוקץ של שוק המטבעות הדיגיטליים הצניח.
למרות רכישת דוגקוין ותחזוקתו, מאסק אמר ביום שלישי לפורום הכלכלי של קטאר כי הוא עשה הבחנה בין תמיכה פומבית במטבע הדיגיטלי לבין דחיפה באחרים להשקיע, "במקרה של טסלה, SpaceX, אני, כולנו קנינו קצת ביטקוין, אבל זה אחוז קטן מסך נכסי המזומנים שלנו", אמר מאסק לחדשות בלומברג ביום שלישי.
מאסק הוסיף כי הוא קנה גם Dogecoin, שניתן להשתמש בו גם לרכישת סחורה של טסלה.
מאסק הבהיר ביום שלישי גם את היקף הפיטורים המתוכננים שלו אצל יצרנית המכוניות החשמליות. הוא אמר כי טסלה תקצץ ב-10% בשלושת החודשים הקרובים, אם כי החברה מתכננת לגייס עובדים לפי שעה.
הוא אמר לחדשות בלומברג כי הפיטורים המתוכננים ישפיעו על 3.5% מכוח העבודה הכולל שלה. רויטרס דיווחה מוקדם יותר החודש כי מאסק תכנן לפטר 10% מכוח העבודה הכולל.
המיליארדר הציג שוב ושוב השקעות במטבעות קריפטוגרפיים בשנים האחרונות. במרץ, הוא הכריז שהוא "לא ימכור" את אחזקותיו בביטקוין, אתרים ודוגקוין למרות האינפלציה הגואה ואי הוודאות הכלכלית שהובילה משקיעים רבים למכור תביעות מסוכנות יותר.
 
האדם העשיר בעולם הכפיל ושילש את תמיכתו בדוגקוין - שלח את המטבע הקריפטוגרפי של המם לזנק ביום שלישי ביותר מ-12%.
זו הפעם השנייה בתוך שלושה ימים שמאסק חוזר על תמיכתו בדוגקוין, שנוצר במקור ב-2013 כבדיחה. "אני אמשיך לתמוך בדוגקוין", צייץ מאסק ביום ראשון. כשמשתמש בטוויטר השיב ואמר שמאסק צריך "להמשיך לקנות את זה" כדי להראות את תמיכתו, המיליארדר ענה: "אני".
מאסק התגלה כתומך מרכזי של ביטקוין, דוגקוין ומטבעות קריפטוגרפיים אחרים בחודשים האחרונים למרות נטייתם למסחר תנודתי. Dogecoin עלה באופן קבוע בערכו כאשר מאסק מדבר בפומבי על העניין שלו. בשנה שעברה, המחיר זינק לקראת הופעתו של מאסק כמנחה אורח ב"סאטרדיי נייט לייב", והגיע לשיא כל הזמנים לפני שירד במהירות לאחר שידור הפרק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נדפקה לו הקופסא מסכן (ל"ת)
    חושנגי 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    המיליארדר
    המיליארדר, טוב הבנו 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מידי שימוש במילה מיליארדר.מיד מגוון חלופות. (בתגובה הוא ענה, בתגובה השיב. בנתם? בלי שם אפילו, אבל הגזמנו קצת)
    סגור
  • 1.
    נראה כי מאסק הפך לג׳ורג סורוס 2 (ל"ת)
    פניני 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור