ויראלי

מאסק נגד מייסד דוג'קוין: מייסד טסלה במלחמת טוויטר חדשה

מצטרף חדש לרשימת העימותים של האיש העשיר בעולם, מייסד המטבע ג'קסון פאלמר שטען: "מוכר חזון, הוא טוב בלהעמיד פנים שהוא יודע", על כך הגיב מאסק: "הילדים שלי כתבו קוד טוב יותר כשהיו בני 12 מאשר תסריט השטויות שג'קסון שלח לי"
מערכת ice | 
אילון מאסק דוגקוין (צילום ויקיפדיה עריכה אייס)
אילון מאסק נמצא במלחמת מילים חדשה - הפעם עם שותף ליצירת דוג'קוין ג'קסון פאלמר. לפי האחרון, האיש העשיר בעולם שאל אותו פעם איך להריץ סקריפט של פייתון עבור בוט כדי למנוע דואר זבל שהוא יצר. השיחה ההיא הובילה את פאלמר למסקנה שמאסק "לא הבין את הקידוד כמו שהוא הבין".
פאלמר אמר על מייסד טסלה וספייס X: "הוא עצבני, הוא מוכר חזון בתקווה שיום אחד יכול לספק את מה שהוא מבטיח, אבל הוא לא יודע את זה. הוא פשוט ממש טוב בלהעמיד פנים שהוא יודע. הדעה שלי עליו ועל כל המיליארדרים היא שלא אכפת לי מהם" .
 
מאסק מחא כפיים ואמר: "הילדים שלי כתבו קוד טוב יותר כשהיו בני 12 מאשר תסריט השטויות שג'קסון שלח לי. כמו שאמרתי, אם זה כל כך נהדר, הוא צריך לשתף את זה עם העולם ולשפר את החוויה של כולם עם טוויטר. יעשה זאת, אתה תבין למה אני מתכוון".
אילון סיים את מחשבותיו בציוץ שאומר "פאלמר תמיד שוכח להזכיר שהוא מעולם לא כתב ולו שורה אחת של קוד Dogecoin". עוד הוא כינה את פאלמר: "אהבל", כינוי שגם ניתן לקרוא ככלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה