קריפטו

הקריפטו היומי: דוג'קוין לא מפסיק להתרסק

המטבע שזכה לפופולאריות בזכות אילון מאסק מאיים לשחזר את השיא השלילי שלו, דווקא ביום שבו שאר המטבעות הראו יציבות יחסית ושמרו על ערכם ברמה דומה לאתמול
מערכת ice | 
דוג'קוין בירידה (צילום pixabay)
שוק הקריפטו רשם היום יום חסר דרמות, עם יציבות בשערי המטבעות המרכזיים, שהתבטאו גם בכך שהשווי הכולל של השוק כולו נשאר כמעט זהה לאתמול – 921 מיליארד דולר לעומת 922 מיליארד אתמול באותה שעה, ירידה של כעשירית האחוז ביממה, אם כי לעומת חמישי שעבר היא מהווה ירידה של 2.3%.
ביטקוין, המטבע הגדול בשוק, רשם ירידה בשיעור של מחצית האחוז, ל-19.752 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 377 מיליארד דולר, המהווים ירידה של 4% בשבעת הימים האחרונים.
את'ר נשאר בשווי כמעט זהה לאתמול, עם ירידה של שבריר האחוז ל-1,082 דולר למטבע ושווי שוק של 129.5 מיליאד דולר. עם זאת, בטווח השבועי הוא נמצא בצניחה של תשעה אחוזים.
ביננס קוין הוא אחד המטבעות היחידים בטבלה שרשמו שינוי שלא נמדד בשברי אחוזים, כאשר עלייה של אחוז אחד הביאה אותו למחיר של 229 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 37.34 מיליארד דולר – 4.3% מתחת לערכו לפני שבוע.
ריפל ירד בכמעט אחוז שלם, למחיר של 31 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 15 ורבע מיליארד דולר – 5.3% ירידה בשבוע.
 
קרדאנו הוא המטבע השני שרשם תזוזה משמעותית – 2.2% כלפי מטה, למחיר של 42 סנט למטבע ושווי שוק כולל של 14.22 מיליארד דולר, מה שהגדיל את ההפרש בינו לבין ריפל ליותר ממיליארד דולר לראשונה זה כשבועיים. בטווח השבועי הוא צנח ב-9.1%.
סולאנה רשם ירידה של 0.4% ביום וכמעט 9% בשבוע, למחיר של 33.82 דולר למטבע ושווי שוק של 11.7 מיליארד דולר.
ודוג'קוין רשם את הירידה החדה ביותר – כמעט 3% היום, וכמעט 13% בשבוע האחרון, כאשר מחירו כעת מתחת לרף 6 הסנט למטבע – כך שאם הירידה תמשיך הוא עשוי לשחזר את השיא השלילי מלפני חודש בדיוק ולגרד את רף ה-5 סנט בלבד. שווי השוק שלו ירד אל מתחת ל-8 מיליארד דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה