קריפטו

הזיגזג ממשיך: את'ר שוב מוביל לעליות | הקריפטו היומי

המטבע השני בגודלו חזר לעלייה משמעותית, ומשך אחריו את כל היתר, אם כי ביטקוין הסתפק בעלייה צנועה בהרבה. ומי המטבע שרשם זינוק של 20% בשבוע ועקף את זה שהיה לפניו?

מערכת ice | 
שוק הקריפטו (צילום pexels)
את'ר זינק היום שוב והוביל את שוק המטבעות הדיגיטליים כולו לעליות, לאחר כמה ימים רצופים של ירידות. המטבע השני בגודלו בעולם הבלוקצ'יין רשם עלייה יומית בשיעור של קרוב לחמישה אחוזים, עם מחיר של 1,666 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 202.6 מיליארד דולר, המייצגים עלייה שבועית בשיעור של 13.8%.
ביטקוין, המטבע הגדול ביותר בשוק, הסתפק בעלייה מתונה של פחות ממחצית מהבא אחריו – 2.3% בלבד – למחיר של 23,404 דולר למטבע ושווי שוק כולל של 447 מיליארד דולר, המהווים עלייה של קרוב לעשרה אחוזים בשבוע.
מטבע נוסף שרשם עלייה משמעותית הוא ביננס קוין, ששיעור השינוי היומי שלו הוא השני בגובהו – ארבעה אחוזים – ושיעור השינוי השבועי שלו הוא הגבוה ביותר – יותר מחמישה-עשר אחוזים. מחירו כעת 291 דולר למטבע, ושווי השוק עומד של קרוב ל-47 מיליארד דולר.
ריפל רשם עלייה יומית בשיעור של מעט יותר מחצי האחוז ל-37 סנט למטבע ושווי שוק של 18.05 מיליארד דולר, המהווים עלייה שבועית של 11.3%, אבל קרדאנו רשם עלייה משמעותית יותר, בשיעורש ל 2.8% ביום, למחיר של 51 סנט ושווי שוק של 17.25 מיליארד דולר – 800 מיליון דולר בלבד פחות מריפל.
 
דוג'קוין עלה בשיעור של כמעט שני אחוזים ביותר ויותר משמונה וחצי בשבוע, כאשר מחירו נותר בטווח ה-6 סנט אך השווי הכולל עבר את רף ה-9 מיליארד דולר – אך זה לא עזר לו להתחמק מירידה למקום ה-11 בטבלה, בעקבות עלייה חדה יותר של פולקה-דוט לשווי שוק של יותר מתשעה ורבע מיליארד דולר לאחר זינוק שבועי של כ-20%.
והשוק כולו רשם עלייה יומית בשיעור של 2.7% ושבועית בשיעור של כשבעה וחצי אחוזים, לשווי של 1.13 טריליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה