קריפטו

משקיעים בקריפטו? 10 הבורסות והאפליקציות שכדאי לכם להכיר

הכירו את 10 הבורסות שפיתחו אפליקציות נוחות ומועילות למסחר בקריפטו ויכולות להקל משמעותית על חיי המשקיעים. היישומים הללו משמשים כמצפן שלנו, ומכוונים אותנו לעבר השקעות נבונות ומחושבות במטבעות קריפטוגרפיים
מערכת ice |  1
קריפטו (צילום shutterstock)
עולם המטבעות הדיגיטליים משתנה במהירות, לאפליקציות הקריפטו המובילות יש תפקיד חשוב בהתפתחות זו. אפליקציות הקריפטו מציעות ממשק קל לשימוש וניהול של מטבעות קריפטוגרפיים, הם מסייעים במסחר במטבעות דיגיטליים. היישומים הללו משמשים כמצפן ומכוונים לעבר השקעות נבונות ומחושבות במטבעות קריפטוגרפיים
1. "קוין בייס"
Coinbase, בורסת מטבעות קריפטוגרפית ידועה, מאפשרת ללקוחות לרכוש, לסחור ולאחסן מגוון מטבעות וירטואליים. התוכנה, המציעה גישה בטוחה ומעשית לניהול אחזקות קריפטו. היא בולטת בממשק המשתמש האינטואיטיבי שלה, אפשרות זו אהובה על משקיעים מתחילים ומנוסים כאחד.
2. "רובין הוד"
ספקית השירותים הפיננסיים הנודעת Robinhood מספקת מסחר ללא עמלות במניות, תעודות סל ומטבעות קריפטוגרפיים. האפליקציה לנייד של החברה מציעה לצרכנים ממשק קל לשימוש לניהול נכסיהם, הכולל רכישה ומכירה של מטבעות קריפטוגרפיים. רובינהוד היא אופציה פופולרית עבור משקיעים מודרניים.
3. eToro
רשת מסחר גלובלית בשם eToro מאפשרת למשתמשים לסחור במניות, סחורות ומטבעות קריפטוגרפיים. משתמשים יכולים לצפות ולהכפיל את העסקאות שלהם  באמצעות האפליקציה שלה. eToro ידועה בכך שהיא מספקת לסוחרים חדשים וותיקים כאחד מגוון רחב של אפשרויות השקעה וחומרי הדרכה.
 
4. Gemini
Gemini הוא שוק נכסים דיגיטליים מוסדר, ארנק המאפשר למשתמשים לרכוש, למכור ולאחסן כסף וירטואלי. מכיוון שזו אפליקציה, משתמשים יכולים לנהל בקלות את אחזקות המטבעות הקריפטוגרפיים שלהם. Gemini ידועה במסירות האיתנה שלה לאבטחה ולציות לחוק.
5. US
ל-Binance.US, בורסת מטבעות קריפטוגרפיים עולמית, יש שלוחה אמריקאית בשם US. הוא מספק שוק להחלפת מטבעות קריפטוגרפיים שונים. אפליקציית Binance.US מציעה ממשק אינטואיטיבי. הוא ידוע במגוון הרחב של שירותי מטבעות קריפטוגרפיים וכלי מסחר מתוחכמים.
6. Webull Pay
ארנק דיגיטלי בשם Webull Pay עוזר למשתמשים לעקוב אחר אחזקות מטבעות הקריפטו שלהם. הוא משתלב בצורה חלקה עם פלטפורמת המסחר Webull כדי להקל על החלפת המטבעות הממשק הידידותי למשתמש שלו לעסקאות מטבעות קריפטוגרפיים והעיצוב הנוח הופכים את ניהול המטבעות הדיגיטליים לקל ונגיש.
7. Kraken
פלטפורמת החלפת מטבעות קריפטוגרפיים ידועה, Kraken מספקת תוכנה בטוחה וידידותית למשתמש להחלפת המטבעות. הוא מציע פונקציות מתוחכמות, פרוטוקולי האבטחה החזקים של Kraken מבטיחים עסקאות מאובטחות, ומבססים אותה כאופציה אמינה עבור חובבי קריפטו ברחבי העולם.
8. com
אתר ידוע למסחר במטבעות קריפטוגרפיים הוא Crypto.com. משתמשים יכולים לרכוש, למכור ולסחור במגוון מטבעות באמצעות האפליקציה שלו. בנוסף, התוכנה מציעה מעקב, אחסון בטוח ואפילו כרטיס ויזה שבאמצעותו ניתן לבצע רכישות במטבעות קריפטוגרפיים.
9. Fidelity Crypto
Fidelity Digital Assets מציעה פלטפורמה למסחר באת'ריום ובביטקוין תחת שירות Fidelity Crypto. הוא מאפשר חשיפה לנכסים דיגיטליים ומספק שירותי משמורת ומסחר.
10. קריפטו של ברוקרים אינטראקטיביים
ברוקרים המקיימים אינטראקציה עם מסחר בביטקוין, ביטקוין מזומן, Ethereum ו-Litecoin אפשריים בפלטפורמה המכונה Crypto. ללא מרווחים נוספים, הוא מספק עמלות מינימליות. האתר גם מאפשר מסחר בנכסי ביטקוין מסביב לשעון ומשיכות לארנק חיצוני.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להזהר מאפליקציות לא מוכרות כמו annex
    יאיר 01/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אננקס זה אתר זדוני שמדמה בורסה קריפטו משכנעים אנשים להשקיע ברגע שמכניסים כסף נותנים למשוך ממש מעט ואז שמשקיעים כסף גדול אי אפשר למשוך את הכסף. לברוח משם מהר האתר מסוכן וזדוני
    סגור