קריפטו

עסקה חדשה בענף הקריפטו: זה אתר החדשות שנרכש ב-70 מיליון דולר

חברת "Foresight Ventures" רכשה את אתר חדשות הקריפטו "The Block" בסך של 70 מיליון דולר. העורך הראשי של אתר "The Block": "נרגש לראות את החברה מתקדמת"
מערכת ice | 
קריפטו (צילום unsplash)
אתר חדשות הקריפטו  "The Block" נרכש על ידי חברת "Foresight Ventures" עוסקת בין היתר בניהול קרנות הון סיכון. מלבד זאת, אתר חדשות הקריפטו גורף הישג נוסף בכך שמרחיב את היקף פעילותו לאסיה ולמזרח התיכון.
על פי אתר "Coin Desk", חברת "Foresight Ventures" תרכוש את אתר חדשות הקריפטו ב-70 מיליון דולר. בעקבות כך, טים קופלנד, העורך הראשי של אתר חדשות הקריפטו  "The Block", בירך על ההישג המרשים באפליקציית טוויטר: "נרגש לראות את החברה מתקדמת בקרקע חזקה יותר כשאנחנו ממשיכים להרחיב את החדשות, המחקרים וההצעות שלנו".

כידוע, חברת Foresight Ventures אשר ביצעה את עסקה הרכישה ששוויה הוא 7- מיליון דולר, מורכב מצוות של וותיקים מחברות פיננסיות וטכנולוגיה מובילות, החל מחברת Google, חברת  Bitmain  ועד לחברת Capital. באתר " Foresight Ventures", צוין כי החברה "דוגלת באמונה של מחשבה ייחודית, עצמאית, אגרסיבית, ארוכת טווח ומספקת תמיכה נרחבת לחברות פורטפוליו בתוך מערכת אקולוגית צומחת.
כידוע, ענף הקריפטו הפך לפופולרי בשנים האחרונות. על פי המדריך המיוחד שפורסם באתר ice, קיימות חמש נקודות חשובות שהמתעניינים ברכישת המטבעות הדיגיטליים, צריכים לדעת.
ראשית, יש לקנות את המטבעות בזירת מסחרית מוכרת ולא מאנשים פרטיים, שכן אם קרתה טעות תוכלו להחזיר את העסקאות לאחור. שנית, שמרו בארנק את המטבעות שאתם לא סוחרים בהם כרגע, שם הם יקבלו הגנה גם אם תהיה פשיטת רגל או פריצה.
מלבד זאת, חשוב לדעת כי לא כדאי להשוויץ במטבעות שלכם ברשתות החברתיות. כל פרסום יכול להפוך אתכם למטרת פריצה. בנוסף לכך, אין להתרגש מעליות וירידות. אין לדעת מה יוליד יום.
עליכם לבחון במתינות את התנועות בשוק ועל פיהן לבנות לעצמכם תוכנית מסחר. יתרה מכך, מכיוון שזהו תחום משתנה ודינמי, משקיע חכם יפזר את הסיכונים ולא ישים את כל הז'יטונים במקום אחד. לכן, השתדלו לאמץ ראייה רחבה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה