תרבות ופנאי

סמוטריץ' הותקף והסתלק: דורין אטיאס - "מזמן לא התרגשתי ככה"

דורין אטיאס שיתפה סרטון ברשת החברתית "אינסטגרם" בו הנוכחים בוועידת הנדל"ן באילת קראו קריאות "בושה" לעברו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ'. דורין אטיאס: "וואלה מזמן לא התרגשתי ככה. לך ואל תחזור"
מערכת ice |  3
דורין אטיאס (צילום אינסטגרם)
היום (רביעי) התקיימה ועידת הנדל"ן באילת, אשר כללה את נוכחותם של בכירים במערכת הפוליטית החל משרת התחבורה מירי רגב ועד לשר האוצר בצלאל סמוטריץ'. במסגרת הוועידה, התפתח עימות בין הנוכחים לבין סמוטריץ'. את התיעוד המדובר שיתפה הסטייליסטית ואשת האופנה דורין אטיאס ברשת החברתית "אינסטגרם".
בסרטון המדובר נראה כי לאחר שמספר נוכחים צעק לעברו של שר האוצר וקרא קריאות "בושה" לעברו, אמר סמוטריץ': "אני מציע, אני לא אגרר אתכם לשיח הזה ואתם מה אני רוצה להגיד יותר מזה. אם לא נשנה כאן את האווירה ברגע זה, אני קם והולך". 
לצד שיתוף הסרטון, ציינה אטיאס בפני עוקביה: "כפרה על הקהל בוועידת הנדל"ן באילת. ברגעים אלו ממש". אטיאס המשיכה ללעוג לשר האוצר בצלאל סמוטריץ' וכתבה: "וואלה מזמן לא התרגשתי ככה. לך ואל תחזור". 

(צילום: dorinattias@)
דורין אטיאס נחשבת לידוענית אשר מרבה להביע את עמדתה הפוליטית בפומבי. בתחילת החודש, התייחסה אטיאס ליחס המוענק למשפחות החטופים מצד מקבלי ההחלטות בקבינט הביטחוני למלחמה.
"אף אחד לא נושא על כפים את משפחות החטופים. כמו שאני רואה את זה, אם אני הייתי ראשת ממשלה, אני הייתי שוכרת עבורם חלל ובחלל הזה היו פסיכולוגים, בופה, אנשים לדבר איתם, ספה נעימה לשבת והיה להם מקום לחזור", כך אמרה בין היתר בפודקאסט שלה הנקרא "אש". 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כל הכבוד (ל"ת)
    ביבי 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    סמוטריץ
    שלומי 03/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כול הכבוד לאזרחים במלון באילת שסילקו את המנופח סמורץ לסלק מכול מקום שמופיע
    סגור
  • 1.
    מצוין, כך ייעשה למופרעי הממשלה המושחתת בתולדות המדינה (ל"ת)
    אריק 03/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור