תרבות ופנאי

עדן גולן מאבדת גובה: זה המקום החדש בטבלת ההימורים

הנציגה הישראלית לאירוויזיון קיבלה לאחרונה מיקום בסדר ההופעות בחצי הגמר שייערך בעוד חמישה שבועות במאלמו, שוודיה. בינתיים המגמה בטבלת ההימורים לא לטובתו
שירה יום טוב | 
עדן גולן (צילום רונן פדידה)
אחרי סערת שיר האירוויזיון והחשיפה החגיגית, נראה היה שעדן גולן עם "הוריקן", התמקמו באופן יציב במקום השמיני, למרות עליה זמנית למקום השביעי, מדובר במקום שהשיר הישראלי עומד בו כבר מספר שבועות רצוף. בימים האחרונים מדינה נוספת עקפה את ישראל בטבלה, והמגמה בהימורים שוב שלילית.
כזכור, ישראל נמצאת השנה תחת זרקור ענק בענייני האירוויזיון. עוד לפני הבחירה בעדן כנציגה, ולפני סערת השיר - בעולם הימרו שישראל תיקח את המקום הראשון. לפני כחודש עם פסילת השיר בפעם הראשונה, התחילו בישראל להידרדר בטבלת ההימורים, וזה המשיך ככל שהדיונים המשיכו ובעיקר לפני שבועיים, אז תמונת המצב שיקפה כי ישראל צפויה לפרוש מהתחרות כנגד סירוב האיגוד האירופי לקבל את השיר שהוגש.
השיר המדובר נחשף במשדר חגיגי בכאן 11 לפני כחודש, אז שודר לראשונה הקליפ הרשמי והביצוע של עדן גולן לשיר "הוריקן", בגרסה הסופית שלו שאושרה רק ימים בודדים קודם לכן, וברור היה שטבלאות ההימורים יגיבו בהתאם. אבל מאז ישראל חיממה רוב הזמן את המקום השמיני בטבלה, עם גיחה קצרה למקום השביעי. 
כעת עומדים עדן גולן עם הוריקן במקום התשיעי בטבלה אחרי שצרפת החלה בימים האחרונים לצעוד במעלה דירוג ההימורים מהמקום העשירי והתשיעי שהתייצבה בהם לאורך מרץ.
 
נזכיר כי בשבוע שעבר פורסם סדר השירים בחצי גמר האירוויזיון. 'הוריקן' של עדן גולן יהיה שיר מספר 14 בחצי הגמר השני, כאשר מלטה תהיה השיר הראשון, שיפתח את התחרות, אלבניה אחריה, יוון שלישית, שוויץ רביעית, צ'כיה זכתה להיות מספר 5 ואחריה צרפת. אוסטריה, דנמרק וארמניה תופסות את שירים 6-8 ולטביה תשיעית.
ספרד אחריה, סן מרינו בהמשך ואז מגיעות גאורגיה, בלגיה ואסטוניה שמקדימות את עדן גולן ה-14 כאמור. נורבגיה זכתה להיות שיר מספר 15 ובריטניה תנעל את התחרות של חצי הגמר עם שיר מספר 16.  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה