תרבות ופנאי

מהפך באירוויזיון: זו המדינה שתיקח את המקום הראשון משוויץ?

סקר חדש שיוצא בעקבות הופעות המתמודדים במסיבת האירוויזיון בלונדון, חושף אהדת קהל מפתיעה לאחת המדינות שמדשדשות מאחור בטבלאות ההימורים
שירה יום טוב | 
אירוויזיון (צילום shutterstock)

ביום ראשון הגיעו כוכבי אירוויזיון 2024 ללונדון למסיבת "London Eurovision Party 2024" שנערכת זו השנה ה-15, והשנה השנייה בגלריית המדיה אאוטרנט הנוצצת בלב הבירה הבריטית. 

במהלך המסיבה עלו 24 נציגי מדינות שצפויים לקחת חלק בתחרות השנה, וביצעו את השירים הרשמיים שלהם, לצד מתמודדי עבר בולטים שלקחו חלק במסיבה עם הביצועים שלהם. עדן גולן לא הופיעה במסיבה, ולכן לא נכללה בסקר של WIWIGLOG, אך נכחה באירוע.
בעקבות האירוע, אתר wiwibloggs, שמסקר את אירועי וענייני האירוויזיון ונחשב לאחד המובילים בתחום, הוציא סקר לקהל הצופים והשומעים, שירכיע מי מבין המופיעים במסיבה נתן את הביצוע הכי טוב, ונכון לעכשיו ממצאי הסקר מפתיעים במיוחד.
 


גאורגיה מובילה במקום הראשון ובפער משמעותי עם 66.27% מהמצביעים וכ-9,500 הצבעות בתור ההופעה החיה הטובה ביותר ממסיבת האירוויזיון של לונדון כאשר במקו םהשני מתמקמת קרואטיה, ששלטה עד לפני שבוע במקום הראשון בטבלת ההימורים ונמצאת במקום השני ובמקום השני בסקר איטליה שנמצאת היום במקום השלישי, אולם מדובר בהצבעות נמוכות יחסית לעומת גיאורגיה שלא נמצאת כרגע לא בשלישיה הפותחת ולא בעשירייה הפותחת של טבלאות ההימורים.

מתוך אתר wiwibloggs

גאורגיה ממוקמת נכון לכתיבת שורות אלה במקום ה-18, שלפי כך אפילו לא צפויה להגיע לגמר. יחד עם זאת עם זכייתה בקולות הקהל על ביצוע חי  נראה שעוד ניתן לצפות להפתעות בהמשך.
נזכיר כי ישראל נמצאת בשבועיים האחרונים במקום התשיעי ושומרת על מקומה בתוך העשירייה הפותחת. ביחס לדעת הקהל העולמית מדובר במקום לא רע, ונראה שמה שיכול להשפיע מכאן ועד לאירוויזיון עצמו, שם תוכיח גולן בעצמה את יכולותיה, זה אירועים פוליטיים הקשורים למלחמה. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה