תרבות ופנאי

עדן גולן מתכוננת לאנטישמיות: "אל תיקחו סיכונים מיותרים"

עדן גולן פנתה היום למעריציה שילוו אותה באירווזיון יחד עם השקת אפליקציית חדר המצב הנועדה לשמור על בטחונה ועל בטחון הישראלים בחו"ל. החדר יהיה מאויש 24/7 ויעביר התרעות בזמן אמת על אירועים העלולים לסכן את ביטחונם של הישראלים שהורידו את אפליקציית חדר המצב
מערכת ice | 
עדן גולן (צילום רונן פדידה)
לקראת התחרות שתערך בעוד פחות מחודש בעיר מאלמו בשבדיה, פנתה היום הזמרת עדן גולן שתייצג את ישראל בתחרות הזמר האירופית, למעריציה שצפויים להגיע לעיר השבדית. 
בהמשך לדיווחים על כך שבעיר יש גילויי אנטישמיות רבים, וכי הם צפויים להגיע לשיא בתקופת התחרות שתחל ב-7 במאי ותסתיים בגמר ב-11 במאי, הגיעה היום (14.4.2024) עדן גולן לחדר המצב שהקימה חברת פספורטכארד. חדר מצב זה יעקוב בזמן אמת אחרי התארגנויות להפרות סדר וייתן התרעות בזמן אמת מפני סכנות בעיר לקראת ובמהלך התחרות. במסגרת הביקור קיבלה גולן סקירה על ההיערכות בחדר המצב שיהיה מאויש 24/7 ויעביר התרעות בזמן אמת על אירועים העלולים לסכן את ביטחונם של הישראלים שהורידו את אפליקציית חדר המצב. 
עדן גולן, נציגת ישראל לתחרות, קראה למעריצים שילוו אותה למאלמו לעקוב אחרי ההתרעות ולא לקחת סיכונים מיותרים: ״אני ממש מתרשמת מחדר המצב של פספורטכארד, וממליצה לכל הישראלים שילוו אותי במאלמו להוריד את אפליקציית חדר מצב. זה כלי חשוב מאוד לתחושת הביטחון של המטיילים הישראלים שם ובכל מקום בעולם".
את הסקירה קיבלה גולן יחד עם נבחרת משפיעני הרשת של קבוצת פספורטכארד ובהם: ירדן הראל, דניאל עמית, יובל כספית, אוהד הנווד, לירי רינמן, עמית ומיכל, דור דמארי, ועמית ויזל. 

נבחרת המשפיענים (קרדיט: יח"צ)
בנוסף, לאחרונה ביקר בחדר המצב גם יוסף חדאד, שנבחר להוביל את קמפיין חדר המצב שיעלה השבוע לאוויר. חדאד התנה את השתתפותו בקמפיין בכך שהתמורה עבורו תועבר לטובת מאמצי ההסברה של ישראל בעולם. 
בסקירה שהעבירה מנכ"לית פספורטכארד, רונית סגל, לנבחרת המשפיענים הוצגה הפעילות שבוצעה בחודשים האחרונים להקמת חדר המצב שהחל לעבוד בתחילת החודש. חדר המצב מאויש 24/7 בנציגים שהוכשרו לטפל במצבי חירום של ישראלים ברחבי העולם. הוא נותן התראות בחינם לכל הישראלים שנמצאים בחו"ל ללא קשר לחברת הנסיעות שבה הם מבוטחים. לתפקיד יו"ר חדר המצב מונה אלוף (מיל') יעקב עמידרור, לשעבר ראש המטה לביטחון לאומי.
חדר המצב מעביר למטיילים ישראלים הנמצאים בקרבת אירוע מסוכן, התרעות ומידע חשוב שיסייעו להם באמצעות אפליקציה חדשנית, נגישה ונוחה לשימוש שמאפשרת גם שימוש באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה (Augmented Reality). המידע שיימסר לישראלים בחו"ל יתבסס על מקורות מודיעין מהימנים וכן מדיווחים ממטיילים ישראלים שיאומתו על ידי חדר המצב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה