תרבות ופנאי

ההצבעה לעדן גולן בעיצומה, מתי תוכלו להצביע מישראל?

חצי הגמר השני בהשתתפותה של עדן גולן מתקרב בצעדי ענק, ובעוד מספר שעות יתחילו השידורים בכאן 11. בינתיים, ברחבי העולם פתוחה ההצבעה מהלילה. מתי תוכלו להצביע מישראל?
שירה יום טוב | 
עדן גולן (צילום יוטיוב/ כאן 11, shutterstock)
עדן גולן תעלה הערב על במת חצי הגמר של תחרות האירוויזיון בארנה מאלמו, שוודיה, אחרי לא מעט טלטלות. היא תנסה להעפיל לגמר יחד עם עוד 16 מדינות שמתמודדות הלילה על מקומן בשלב הסופי של התחרות שייערך במוצאי השבת הקרובה. לפי שיטת ההצבעה החדשה, האפשרות להצביע ברחבי העולם כבר נפתחה למדינות שאינן משתתפות בתחרות.
גולן עצמה פנתה אתמול לצעריצים ברחבי העולם, שעוקבים אחרי ההתרחשויות ממדינות שאינן משתתפות בתחרות, ולמעשה הן אלה שניתן להצביע ממיקומן למתמודדות חצי הגמר השני כרגע. 
הבוקר מתקיימת עוד חזרה גנרלית אחרונה של המתמודדים הערב. שידורי חצי הגמר יתחילו ב-22:00 שעון ישראל, וישודרו בכאן 11, ובכאן BOX בשידור ישיר ממאלמו. ההצבעה לשירים מהמדינות המתמודדות הערב, ובהן גם מישראל, תיפתח אחרי שיופיעו כל הנציגים. זה הזמן להזכיר שמישראל לא ניתן להצביע למתמודדת הישראלית, אלא רק למדינות המתחרות, בכפוף לתנאי ההצבעה בתחרות. המדריך להצבעה באירוויזיון 2024.
ההצבעה נעשית באמצעות טלפון או SMS, וכמו כן ניתן להצביע באופן מקוון באתר האירוויזיון הרשמי. ההצבעה תיפתח מיד לאחר הביצוע האחרון של הערב ותהיה פתוחה במשך עשרים דקות. לצורך ההצבעה יש להצטייד בכרטיס אשראי, כאשר מדובר בעלות של שקלים בודדים כדי לאמת מיקום דרך אמצעי התשלום.
 
מקומה של גולן בסדר העליה לבמה הוא 14 מתוך 16, כך שצפויה להופיע לתוך הלילה. בחצי הגמר השני, בדומה לזה הראשון, צפויים להופיע בפתיחת האירוע מתמודדי עבר בולטים. בין היתר יופיע במחרוזת הפתיחה החגיגית הראפר קרייה, שהגיע בשנה שעברה למקום השני עם צ'ה צ'ה צ'ה כשייצג את פינלנד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה