תרבות ופנאי
אחרי 11 שנה: כוכבת הרשת מאורסת לבן זוגה
אחרי 11 שנים יחד ושתי פרידות קצרות בתחילת הדרך, בן הזוג של קייסי זפטה שלף טבעת במהלך חופשה רומנטית במיוחד
הדוגמנית והמשפיענית חגגה את יום הולדתה ה-28 בטוסקנה הפסטורלית, אך מתנת יום ההולדת האמיתית הגיעה מבן זוגה, גיא עוז, ששלף טבעת והציע לה נישואים אחרי יותר מעשור של זוגיות.
חגיגות יום הולדת הן תמיד סיבה למסיבה, אבל עבור הדוגמנית ואושיית הרשת קייסי זפטה, יום ההולדת ה-28 ייזכר לתמיד כאחד המרגשים בחייה. זפטה, שטסה לחגוג את המאורע בטוסקנה הרומנטית שבאיטליה לצד בן זוגה ב-11 השנים האחרונות, גיא עוז, חזרה מהחופשה עם התואר החדש, מאורסת.
בן זוגה ניצל את הלוקיישן האירופי הפסטורלי ואת האווירה החגיגית כדי לשלוף את הטבעת המיוחלת ולבקש את ידה. זפטה לא בזבזה זמן ושיתפה את מאות אלפי עוקביה באינסטגרם בבשורה המשמחת, כשהעלתה תמונה זוגית נרגשת המציגה את הטבעת הנוצצת, לצד הכיתוב החד-משמעי: "It's always been you" (זה תמיד היית אתה).
הסיפור של השניים הוא ללא ספק אחד היציבים והיפים בביצה, קייסי וגיא הכירו כשהיו בני 17 בלבד, ומאז הם מנהלים מערכת יחסים צמודה. למרות הזמן הממושך יחד, השניים חוו שתי פרידות קצרות ממש בתחילת הקשר, אך מאז השמיים הם הגבול והקשר רק הלך והתחזק.
בעוד שזפטה מתחזקת קריירה אינטנסיבית וחשופה מאוד ברשתות החברתיות ובעולם הדוגמנות, עוז דווקא מעדיף לשמור על פרופיל נמוך. כמעט בלתי אפשרי למצוא תיעודים שלו בחשבונות שלה מה שהופך את חשיפת הצעת הנישואים לנדירה ומרגשת עוד יותר עבור המעריצים.
עוד ב-
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



