תרבות ופנאי

פקקים בחול המועד? 4 פודקאסטים חדשותיים שלא כדאי לפספס

לכבוד החג ליקטנו לכם 4 פודקאסטים חדשותיים מומלצים שכיף להאזין להם, וגם נותנים ערך מוסף
מערכת ice | 
סקר TGI - רדיו (צילום freepik)
תקועים עם הילדים באוטו בדרך לצפון? המשפחה החביבה הותירה לכם הר של כלים לשטוף אחרי ערב החג, או שדווקא אתם בחרתם לעמוד שעות על הרגלים כדי להוכיח לדודה איזה בשלנים טובים אתם? הכנו לכם רשימה של ארבעה הסכתים שעוסקים בנושאים שעל סדר היום מזווית ייחודית, ולא כדאי לפספס.
 
חדשות החוץ – חוץ לארץ
אם הייתם מאלו שהתעניינו במתיחות באוקראינה, עוד לפני שהעניינים התחילו להתחמם, או תהיתם למה התקשורת לא התייחסה מספיק למלחמה בחבל טיגראי שבאתיופיה, הפודקאסט מבית עיתון הארץ שבו "בכל שבוע רחל גולדברג מביאה זווית קצת אחרת לסיפור חדשותי מהעולם הגדול" הוא המקום בשבילכם.

הקומי – הפודקאסט של wako
פוליטקלי קורקט? ממלכתיות? תשכחו מכל אלה אם בחרתם להאזין להסכת שמנחים הקומיקאים ובני הזוג רחלי רוטנר ואריאל ויסמן. בכל פרק משוחחים השניים על אירועים מרכזיים בסדר היום, בדרך הם שוחטים כל פרה קדושה, ומצחיקים עד דמעות. לצד החיים האישים שלהם כבני זוג, ההומור המצוין, והנונסנס הם מצליחים להעביר ביקורת נוקבת ואפילו סאטירה. לא נצליח לשמור על הקסם ולהצחיק אם נצטט ונביא בדיחות מהפודקאסט על הכתב, אבל רק נגיד שאם קשה לכם עם הומור שחור, או שאתם מקבוצת מיעוט שנוטה להיעלב, זה לא הפודקאסט בשבילכם.

התקשורתי – משפט המולים
"משפט המולים" זה המיתוג החדש, שמבקשים עורכי העין השביעית אורן פרסיקו ושוקי טאוסינג לתת למה שמוכר יותר כמשפט נתניהו. בכל פרק מנתחים השניים את העדויות במשפט, לאו דווקא מהזווית הפלילית. אלא מבקשים לחשוף את העולם הקודר של מאחורי הקלעים של התקשורת הישראלית, כמו שמעולם לא נחשף. לטענתם מי שעומד למשפט זה קודם כל אנשי העסקים ובעלי העיתונים ש"מספסרים בעיתונאים ובציבור". הפודקאסט כולל חיקויים עליזים למשתתפים במשפט, ומועבר בצורה מרתקת שלא מביישת סדרת דרמה טובה בנטפליקס. הצעה שלנו: מומלץ להאזין בצורת בינג' ולא לדלג על פינת נוני מוזס.

הכלכלי - חיות כיס
בכל זאת אנחנו אתר כלכלי ולא נוכל לסגור את הרשימה בלי לדבר על כסף. אי אפשר להגיד פודקאסט וכלכלה באותו משפט מבלי להזכיר "חיות כיס". אם איכשהו עדין לא שמעתם על ההסכת הפופולארי המצוין של התאגיד, זה הזמן. בכל פרק מביאים שאול אמסטרדמסקי וצליל אברהם נושאים כלכליים באמצעות סיפורים אנושים, ומלמדים אותנו איך הכלכלה חולשת על כל תחום בחיים שלנו: ממונופולים, דרך הרפורמה במערכת החינוך ועד פרק שמוקדש כולו לטחינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה