תרבות ופנאי

עוד דמות מיתולוגית של טום קרוז בדרך חזרה למסך

אחרי ההצלחה הפנומנלית של "אהבה בשחקים: מאווריק", טום קרוז עובד על סרטיו הבאים ודיווחים נשמעים על דמות אהובה נוספת שקרוז מעוניין להקדיש לה סרט נוסף
מערכת ice | 
טום קרוז (צילום Gage Skidmore from wikimedia)
החודשים האחרונים בקולנוע היו בצל הצלחת "אהבה בשחקים: מאווריק", סרט ההמשך לקלאסיקה ובו טום קרוז חוזר לדמות שגילם לפני 35 שנה. הסרט זכה להכנסות של מעל מיליארד דולר, סרטו המכניס ביותר של קרוז מאז ומעולם, ארגן לקרוז עסקה משתלמת עם הפקת הסרט וזכה אפילו לפרגון מפתיע מטרנטינו.
 
אם כן, לא מפתיע שקרוז מעוניין להחיות דמות מיתולוגית נוספת שלו. מדובר בדמות המופרעת  לס גרוסמן מהקומדייה רעם טרופי מ2008. קרוז עובד כעת עם המפיק כריסטופר מקווארי  על שלושה פרויקטים שונים לחלוטין - גם משימה בלתי אפשרית 8 אבל גם מה שמוגדר כ"מחזמר עם ריקודים" וסרט פעולה מקורי שאינו קשור למשימה בלתי אפשרית
 
 על פי הדיווחים הם 'מקובעים' על המפיק המוגזם בעל המזג החם מרעם הטרופי. קרוז הופיע בסרט ההוא, בבימוי בן סטילר, עם כרס וקרחת מזויפים שהפכו אותו כמעט בלתי ניתן לזיהוי וביצע תפקיד קומי מוטרף, שונה מאוד מה"קרוז" המקובל. למרות התפקיד המשני שמילא, הדמוית של גרוסמן הצליחה להתבלט עם ההתפרצות שלה, האהבה לדיאטה קולה וקטעי הריקוד שהפכו לויראלים.
אפשר היה לחשוב שהצמד מנסה לייצר ספין-אוף של גרוסמן שמרכזו את הדמות, אבל אולי הוא יופיע  באותו פרויקט סרט אקשן מקורי, שוב בתפקיד קטן בהופעת אורח. ניתן רק לחכות ולראות מה יהיה הצעד הבא של הכוכב שמסרב לרדת כבר כמעט 40 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה