תרבות ופנאי

ישראל מקבלת תמיכה? מארגני הפסטיבל בעונש חמור למשחיתות הדגל

בפסטיבל זיגט לא נותרו אדישים לפעולות של הצמד הספרדי טריבד והטילו עונש קשה: "הפעולות של קבוצת Tribade נוגדות את ערכינו היקרים של קבלת פנים וכבוד ואנו מגנים עמוקות את המהלך השונא הזה. הם כמובן לא יוזמנו בחזרה לפסטיבלים שלנו בעתיד"
מערכת ice | 
תיעוד העבירה (צילום דוברות משטרת ישראל)
התקרית החמורה בפסטיבל המוזיקה בבודפשט, בו חברות הצמד טריבד השחיתו וציירו על דגל ישראל שנקרה בדרכן, לא עברה בשקט מצד המארגנים, שהחליטו בהחלטה קשה וכואבת לבטל את הופעותיהן העתידיות במסגרתו.
 
בקהל הפסטיבל נמצאים גם עשרות ישראלים, שהגיעו חלקם עם דגל המדינה והניפו אותו במהלך ההופעות. אתמול צילמו עצמן בנות ההרכב, לסטורי באינסטגרם כשהן ניגשות לדגל הישראלי, התלוי על אחד האוהלים ומשחיתות אותו. הן קשקשו עליו בהנאה, כתבו עליו "פרי פלסטיין" ו"ישראל אינה קיימת". לבסוף אף הגדילו לעשות, ציירו על הדגל איבר מין גברי גדול ולידו הוסיפו כיתוב "תאכלו את זה". הבנות מתועדות צוחקות ומרוצות. 
מחברת ההפקות נמסר ל-ice: "פסטיבל סיגט נוסד לפני כמעט 30 שנה כדי ליצור מקום שבו אנשים מכל הלאומים יכולים להתאחד ברוח של אהבה ושלום, מטרה שנותרה ללא שינוי".
עוד נכתב בתגובה החריפה: "הפעולות של קבוצת Tribade נוגדות את ערכינו היקרים של קבלת פנים וכבוד ואנו מגנים עמוקות את הפעלול השונא הזה. הם כמובן לא יוזמנו בחזרה לפסטיבלים שלנו בעתיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה