תרבות ופנאי

רן דנקר נאלץ לעצור את ההופעה: אחת הצופות בסכנת חיים

עובדת בחברת הייטק שנכחה בקהל התחילה לפתח תגובה אלרגית קשה ומיד, מפיקת האירוע מטעם חברת אלדן עלתה לבמה ומיהרה להודיע על עצירה של המופע וזאת על מנת שניתן יהיה לבדוק אם למישהו בקהל יש מזרק אפיפן שיוכל להציל את הנפגעת. דנקר הפסיק את ההופעה עד שאחד העובדים בפארק מצא פיתרון

מערכת ice | 
רן דנקר בקמפיין החדש של סלקום (צילום אוהד רומנו)
למקרה הזה רן דנקר לא ציפה, על פי הפרסום של 'ערב טוב' עם גיא פינס של קשת 12, במהלך ההופעה אמש (חמישי) שערך שופט הכוכב הבא לחברת הייטק בפארק תמנע, עובדת שנכחה בקהל התחילה לפתח תגובה אלרגית קשה. 
מיד, מפיקת האירוע מטעם חברת אלדן עלתה לבמה ומיהרה להודיע על עצירה של המופע וזאת על מנת שניתן יהיה לבדוק אם למישהו בקהל יש מזרק אפיפן שיוכל להציל את הנפגעת. דנקר הפסיק את ההופעה עד שאחד העובדים בפארק הביא לאותה בחורה את המזרק וניצלו חייה. 
 
הסוף היה טוב, כאשר לאחר רבע שעה מורטות עצבים ומותחות במיוחד, הוא המשיך את ההופעה והקדיש לה את שיר הנושא של השיר שלנו - ״כולם יריעו לכבודך״ מטעם אלדן הפקות נמסר שהם מודים לרן דנקר על הרגישות הרבה במקרה החריג.
 
דנקר נמצא בשנה נהדרת, כאשר ב-3 בספטמבר 2021 זכה שירו בית משוגעים בתואר שיר השנה, ב "טקס נבחרי ישראל בידור". ב-5 בספטמבר זכה בתואר שיר השנה ואיש השנה במוזיקה במצעד השירים השנתי של גלגלצ. יום לאחר מכן זכה עם השיר בתואר שיר השנה במצעד השירים השנתי של כאן גימל ובזמר השנה במצעד של עורכי אתר הנוער פרוגי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה