תרבות ופנאי

נועה קירל וצביקה פיק בדואט משותף: כך יקרה האיחוד

הזמרת תוציא דואט מחודש עם צביקה פיק ז״ל, ללהיט שלו ״הרקדן האוטומטי״ ביום הולדתו ה-73 שחל ב-3 באוקטובר. ההקלטה החדשה בכיכובם של קירל ושל פיק המנוח, נוצרה על ידי המפיקים המוזיקליים צוק אלגזי ועומר לוז שהשתמשו בטכנולוגיה המבוססת על בינה מלאכותית שמתאימה את ערוצי השירה של השניים
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום אינסטגרם)
אחרי שסירבה להופיע במחזה 'מרי לו' משיריו, מהלך מרגש במיוחד של נועה קירל, שתוציא דואט מחודש עם צביקה פיק ז״ל, ללהיט שלו ״הרקדן האוטומטי״ ביום הולדתו ה-73 שחל ב-3 באוקטובר.
ההקלטה החדשה בכיכובם של קירל ושל פיק המנוח, נוצרה על ידי המפיקים המוזיקליים צוק אלגזי ועומר לוז שהשתמשו בטכנולוגיה המבוססת על בינה מלאכותית שמתאימה את ערוצי השירה המקורית של צביקה לאלה של נועה, ששרים בסולמות שונים.
 
בערב טוב עם גיא פינס פורסם כי ההקלטה החדשה תצא כחלק מחברת ״צאן ברזל״ מבית ארומה מיוזיק שרכשה את זכויותיו של הזמר. שיתוף הפעולה ייצא בתקופת החגים ועשוי להיות הלהיט החדש.
קירל, שכאמור סירבה להצעה של מפיקי המחזמר ״מרי לו״ שחוזר בקרוב לבמות בבימויו של צדי צרפתי הבמאי המיתולוגי, גם ויתרה על סכום עתק. את התפקיד הראשי בהצגת הבידור על פי להיטיו של צביקה פיק קיבלו בעבר כוכבות כמו יעל בר זוהר ומיכל אמדורסקי, על פי הדיווח של פינס, קירל שכבשה לא מכבר את פארק הירקון, גם קיבלה הצעה כספית נדיבה של יותר ממיליון שקלים, סכום המוערך ב-1.2 מיליון שקל ליתר דיוק וסירבה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יופי, בהצלחה לשניהם!! אוהב (ל"ת)
    יאיר 12/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור