תרבות ופנאי

מוש בן ארי נחשף: "לא היה לי את זה אף-פעם"

מוש בן ארי מספר על בתו הרחוקה בארה"ב והרצון שלו לעוד ילדים: "את הרגעים האלו, לא היה לי אף פעם ואני רוצה את זה מאוד."
מערכת ice | 
מוש בן ארי (צילום פלאש 90/ משה שי)
הזמר מוש בן ארי הוא אב לשני ילדים. בנו הבכור ניתן, מנישואיו עם שירלי נאוי, ובת נוספת מנישואיו לאמריקאית-ישראלית פמלה סאפר. למרות זאת, הוא מעיד כי יש רגעי אבהות שהוא לא זכה לחוות.
בגיל 52, כשהוא בזוגיות כבר 8 שנים עם עם ישראלית בשם ג'ני זבישה, מגיע הזמר לשוחח עם רפי רשף (הערב, חמישי) וחושף את הכמיהה שלו להביא עוד ילדים לעולם: "אני יושב אצל חברים שלי כבר כמה שנים, ואתה יושב איתם ברגעים האלו שהילדים עוד שניה מושכבים לישון...ואתה אומר לו בואנה אני מה זה מקנא בך."
"לא היה לי את זה." אומר בן ארי, "את הרגעים האלו, לא היה לי אף פעם ואני רוצה את זה מאוד."
 קרדיט קשת 12
עוד חושף בן ארי את בתו מהאמריקאית פמלה סאפר. הזמר מספר לרפי רשף שלא היה קל לשמור על הקשר עם בתו טל לאורך הזמן, בין היתר בעקבות העובדה שהיא חיה באמריקה. 
 
בן ארי מספר, "בשנתיים הראשונות היא ממש גדלה איתי, ואז הייתה פרידה די מורכבת. הכאב הראשון שחתם לי את המסע מול טל היה כשהיא הייתה בפיגוע בסיני, היא הייתה בחוף כשהפצצה התפוצצה".
הוא ממשיך לשחזר את האירוע: "ישבתי בבית, חייתי אז בכליל. במשך חמש שעות ניסיתי להשיג את כל הבדואים שאני מכיר, למצוא איזה חוט שערה ורק לשמוע שהיא בסדר. ישבו איתי כמה חברים ובסוף תפסתי את בעל החוף שאמר לי: 'מוש, הכל בסדר, אני פה לידה, תירגע'". 
"הרמתי את הראש מהסיטואציה, הסתכלתי על החברים שלי וראיתי שהם עם איזו הבעת פנים. שאלתי אותם: 'מה קרה?', והם אמרו לי: 'לך למראה רגע', וכולי נהייתי לבן. כל השיער הלבין לי בחמש שעות של חרדה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה