תרבות ופנאי

אליקו משיב אש למבקרים: "לא צריך לקבל אישור"

שדרן רדיו לב המדינה עונה לרכלנים ולצקצקנים בעקבות הזוגיות החדשה עם הצעירה בת ה-18: "מישהו שאל את דניאלה פיק למה היא עם טרנטינו? אנחנו חברה די צבועה"
מערכת ice |  1
אליקו ובת הזוג לירז (צילום מתוך האינסטגרם)
שדרן הרדיו אליקו (אלי כהן), עורר סערה כשפורסם לפני כחודש שהוא נמצא בזוגיות חדשה עם סטודנטית בת 18. כעת הוא משיב במתקפות למבקרים וטוען שהחברה הישראלית צבועה.
"אהבה נטו. אני לא חושב שבאהבה מישהו צריך להסביר למישהו משהו", הוא אומר בראיון שיעלה במלואו היום בערב (ראשון) בקשת 12. בין אליקו לבת זוגו לירז מפרידות 27 שנים, אבל הוא לא מתייחס לעניין ולא מתרגש מהמצקצקים.
"את צביקה פיק שאלת?" הוא אומר למראיין. "היו פה זוגות לפניי ויהיו גם אחריי בהפרשים כאלה ואחרים. שייתפס לאנשים איך שבא להם, זה עניין שלהם. אני לא בא לקבל אישור של אף אחד על מי אני אוהב ואיך." 
 
אליקו בראיון על הזוגיות (קרדיט קשת 12)
לאליקו בן בכור בן 18, בגילה של בת זוגו, בנוסף לילדה בת 14 וילד בן 6 מבת זוגו לשעבר ממנה התרגש לפני כשלוש שנים. שדרן הרדיו טוען שזה לא מפריע לאף אחד במשפחה והכל מתנהל כרגיל. 
עוד הוא תקף: "מישהו שאל את דניאלה פיק למה היא עם טרנטינו? שם עשו כבוד כי זה טרנטינו, פרסו שטיח אדום. אז אנחנו חברה די צבועה, פעם אחת זה נחמד לנו ופעם שנייה זה מפריע לנו, תלוי מי הפרסונה."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן אדם חסר אחריות
    מורן 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אין לי בעיה עם הפרש גילאים לפה או לפה. אבל כן זה מחריד שזו נערה בת 18 עם אדם שיכול להיות אבא שלה. פשוט מצמרר בעיניי.
    סגור