תרבות ופנאי

איתי לוי בדרך לשת"פ בינלאומי: מדוע נעדר מהמפגש עם אוזונה?

למרות ההזמנה להגיע ללייב פארק להפגש עם האמן הלטיני לפני המופע שלו, לוי היה באולפן באותו הזמן ועבד על האלבום שמשיק ב15.8 ולא יכול היה להגיע כדי לפגוש את אותו אמן שעימו הוא אמור לקיים שיתוף פעולה, כאשר הפנייה מנציגיו כבר נעשתה באופן רשמי
מערכת ice | 
איתי לוי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
איתי לוי בדרך לשיתוף פעולה בינלאומי חובק עולם. ice מפרסם לראשונה כי אתמול (שני) יצרו קשר מההפקה של הזמר הלטיני המפורסם אוזונה, עם המנהלים של איתי לוי והזמינו אותו להגיע לפגוש אותו טרם ההופעה בלייב פארק בראשון לציון.
למרות ההזמנה, לוי היה באולפן באותו הזמן ועבד על האלבום שמשיק ב15.8 ולא יכול היה להגיע כדי לפגוש את אותו אמן שעימו הוא אמור לקיים שיתוף פעולה, כאשר הפנייה מנציגיו כבר נעשתה באופן רשמי.
 
בעבר פורסם גם על מגעים בין השניים. הם אף נפגשו עוד כשאיתי היה בארה"ב ומקורבים כבר אז סיפרו שאולי יהיה שת"פ בהמשך. אחרי הדיווחים, בצד של אוזונה הזמר הליטיני עשו צעד קונקרטי לפגישה עם איתי לפני ההופעה אבל הוא לא יכול היה להגיע ולכן המפגש ימתין להזדמנות אחרת.
יש לציין כי אצל זמר הרגאטון הלטיני המצליח לא הכל עבר חלק, כאשר הזמר סטילה, חצי מהצמד נס וסטילה שאחראים ללהיט 'תיק קטן', חש ברע לפני ההופעה ועל פי הדיווח הראשוני התמוטט,  דבר שהביא לביטול הופעת החימום שתוכננה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה