תרבות ופנאי

המציאות עולה על כל דמיון: צחי הלוי בסרט אקשן חדש

בימים אלו, בזמן שהשחקן האהוב צחי הלוי, מגוייס למילואים ומשרת בפלוגת החוד של מג"ב. סרט פשע בינלאומי בכיכובו -  יוצא לאקרנים

מערכת ice | 
צחי הלוי (צילום מיכאל טופיול)
השנים האחרונות של השחקן צחי הלוי היו מוצלחות במיוחד. הוא הספיק לככב בין היתר בסדרת הדרמה "השוטרים", בסדרת הסאטירה "מותק בול באמצע" וגם במותחן-דרמה משפטית "פמת"א". נזכיר כי הלוי גם זכה בפרס אופיר לשחקן המשנה הטוב ביותר לשנת 2013 על משחקו בסרט "בית לחם".
בהמשך לגל ההצלחה, בתחילת 2023, השחקן שהה בארגנטינה שם צילם את הסרט ״Jaque Mate״ בו הוא מככב. הקאסט הספרדי לצידו שיחק הלוי כולל את השחקנים מוערכים אדריאן סואר, זוכה פרס טאטו כשחקן הראשי הטוב ביותר ומגי סיוונטוס הידועה בעיקר בשל תפקידה בתור מקרנה פריירו בסדרת הטלוויזיה "בפנים". 
הסרט ״Jaque Mate״, עוקב אחרי חטיבה בינלאומית שפותרת פשעים, הונאות והתקפות המסכנות את הביטחון העולמי. בנוסף, כל חבר בחטיבה הוא מומחה שחמט ועל כן עליו ליישם את ההיגיון, הטקטיקה והאסטרטגיות בכל מהלך. 
 
הלוי משחק את דמותו של  דוקה, סוכן חשאי בינלאומי שפרש לפני שנים לאחר אירוע טראומטי ונאלץ לחזור לפעולה רק לאחר שפעיל קומנדו חוטף את אחייניתו. הסרט עתיד להעלות לאמזון פריים ב-25 בינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה