דיגיטל וטק

הבינה המלאכותית השתלטה על תעשיית המין: בבית הבושת הזה אין נשים

תגידו מזל טוב למציאות החדשה: בברלין, הוקם לאחרונה בית הזונות הראשון בעולם בו אין נשים. איך זה עובד? מדובר בחדרי צפייה בפורנו המשלבים VR, בחדרים אלו ניתן לקיים יחסי מין עם בובות מתנפחות המופעלת על ידי בינה מלאכותית

מערכת ice | 
XXX (צילום pexels edit ice)
בשנים האחרונות, הבינה המלאכותית מאיימת על בעלי המקצועות החופשיים כגון עיתונאים, גרפיקאים, תסריטאים ועוד. אך כעת, נראה כי גם עובדים בתעשיית המין נכנסו למשוואה ונראה כי גם להם יש סיבה לדאגה.
בברלין, הושק לראשונה הסייבר הוטל. מלון בו ניתן להזמין סוויטות פרטיות לכמה שעות או ללילה, כמעט נשמע נורמלי נכון? אבל לא. פה - הלקוחות בוחרים בובות מין בגודל טבעי במקום עובדי מין אנושיים.
את האיש או האישה עמם הם יבלו את הלילה, בוחרים הלקוחות מתוך רשימה של שמות ותמונות. כשנכנסים לחדר, מרכיבים משקפי VR ומתחילים לצפות בפורנו 4D המדמה סקס עם אווטר הבינה המלאכותית של הבובה.
הבעלי המלון, מתיאס סמטנה אמר ל-news.com.au: "יש לנו הרבה לקוחות שמעולם לא התנסו במין. יש אנשים שממש רוצים לנסות אבל הם מחפשים מקום בטוח ודיסקרטי לפעם הראשונה. לכן, המלון עונה על צורך זה. גם אם אתה מתמודד עם חרדת ביצוע, החוויות בסייבר-הוטל לא יטרגרו אותך, כי אתה מתמודד עם צעצועי מין, לא בני אדם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה