דיגיטל וטק

ההשקעות הדולריות בקריפטו הגיעו ל-90 מיליארד דולר

לאחר 7 שנים של סחר במטבעות דיגיטליים ובתצורות קריפטו אחרות מגיע השוק לציון דרך חשוב הנוגע להשקעות בדולר. במהלך החודש החולף בוצעו יותר מ-50 עסקאות קריפטו בדולרים ובסך הכל מאז 2017 בוצעו יותר ב-9,500 עסקאות 

רועי בהריר-פרל | 
קריפטו (צילום shutterstock)

כמות הדולרים שהושקעו עד כה במטבעות קריפטו ובחברות שעיקר עיסוקן הוא בלוקצ'יין הגיעה במהלך החודש החולף ליותר מ-90 מיליארד דולר, כך לפי מחקר של מגזין הטכנולוגיה "הבלוק", שעוקב אחר התעשייה המתעצמת מאז 2017. 
הרף נחצה לאחר שיותר מ-50 עסקאות שסייעו לפרויקטים השונים בתחום בוצעו החודש. אף על פי שלא נצפה זינוק של ממש בהשקעות הקריפטו ברחבי העולם, מדובר, על פי ראש המחקר ב"הבלוק" ג'ון דנטוני ב"סימן מעודד".  

 
המחקר חולק לכמה קטגוריות השקעה בקריפטו, ביניהן רשת ה-web3 המוצפנת וה"חברתית" שמפתפתחת במהירות, DeFi, NFT, שירותים פיננסיים וסחר המטבעות השונים. בין השאר נמצא כי מאז תחילת השנה הנוכחית דווח על יותר מ-230 עסקאות בהיקף כולל של 1.3 מיליארד דולר, בעיקר בתחום ה-DeFi, ה-NFT והגיימינג, כשההשקעות מוצעות על ידי קרנות ועל ידי אנשים פרטיים. 


הפעילות הרבה בכל הנוגע להשקעות הדולריות ולסחר בקריפטו בחודשים האחרונים  בולטת בעיקר בהשקעות הון-סיכון בחברות הייטק בשלבים ראשוניים - כלומר השקעות סיד ופרה-סיד - על ידי חברות הפועלות ברובן באזור אסיה. בסך הכל, מאז שנת 2017 דווח על יותר מ-9,500 עסקאות קריפטו ברחבי העולם. 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה