דיגיטל וטק

מוטורולה בהשקה מטורפת: זו הטכנולוגיה החדשה שתשבור את השוק?

בכנס עולמי שנערך בברצלונה, מוטורולה חשפה קונספט חדש לגמרי של סמארטפון אשר ניתן לכיפוף על פרק כף היד. נכון לעכשיו עוד לא ברור האם המכשיר אכן יושק, אך הוא עשוי להוות סימן דרך בשוק הטכנולוגיה
מערכת ice | 
טכנולוגיה של סטרטסיס בפיגו
מוטורולה השיקה קונספט חדש לגמרי אשר הצליח לסקרן חובבי טכנולוגיה רבים ברחבי העולם. החברה שנמצאת בבעלות ענקית הטכנולוגיה הסינית לנובו, הציגה סמארפטון אשר ניתן לכיפוף על פרק כף היד במהלך הכנס העולמי לניידים שנערך בברצלונה, ספרד.
מדובר במוצר קונספט ולכן לא בטוח שאי פעם יצא מכשיר שכזה, אך מוטורולה עשויה לבצע את החלטותיה בהתאם למצב השוק הטכנולוגי, והיא עשויה בעתיד "לחזור לעניינים" ולבלוט אם תבחר להשיק את המכשיר המדובר. כמו כן, במהלך הכנס נציג החברה הראה כיצד המכשיר יכול להתכופף בדרכים שונות ולעטוף את פרק כף היד בצורה מושלמת. בנוסף, ניתן היה לראות כיצד אופן הצגת ההתראות משתנה בהתאם לצורת המעוקלת של המכשיר.
כזכור, לאחרונה מוטורולה חשפה את התוספת החדשה למערך פתרונות הוידיאו הניידים של החברה, עם V500 – מצלמת גוף התומכת בתשתית תקשורת סלולארית LTE המביאה מודיעין קריטי מהשטח בזמן אמת, לתגובות חירום. מצלמת הגוף  מאפשרת למגיבים הראשונים בשטח להעביר בזמן אמת שידור וידיאו ומיקום למרכז הבקרה, ולתת למנהלי האירוע הבנה טובה יותר של המתרחש בשטח ולסייע להם להגיב במהירות ויעילות. לאחר סיום האירוע, המצלמה מאפשרת לייעל את העברת הראיות המצולמות באמצעות הורדת קטעי וידיאו בהתבסס על תקשורת LTE ומאפשרת לפשט את ניהול האירוע על בסיס התקשורת הסלולרית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה