דיגיטל וטק

סיילספורס חוגגת הישג: זה הפיתוח החדש שיסייע לכם בזמן העבודה

סיילספורס, המובילה העולמית ב-AI CRM, מודיעה על הפיתוח החדש הנקרא "Einstein Copilot". מדובר בעוזר שיחה חדש המותאם למשתמש ומופעל על ידי בינה מלאכותית עבור כל יישום, עובד ומחלקה
מערכת ice | 
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, shutterstock)
סיילספורס, המובילה העולמית ב- AI CRM, מכריזה היום (רביעי) על הפיתוח החדש בעל יתרון הזמינות של גרסת הביטא. מדובר בעוזר שיחה חדש אשר ניתן להתאמה אישית ומופעל על ידי AI עבור כל יישום, עובד ומחלקה.
אותו פיתוח חדשני מיועד לצוותי מכירות, שירות, מסחר, שיווק ו-IT אשר יעזרו בו בכדי לבצע את עבודתם בצורה מהירה ויעילה יותר. אותו פיתוח יסייע למשתמשים בזרימת העבודה שלהם, ויאפשר להם לשאול שאלות בשפה טבעית. הפיתוח המדובר מספק תגובות מהימנות וניתנות לפעולה המבוססות על נתוני חברה מאובטחים המגיעים מ-Salesforce Data Cloud.
בניגוד לעוזרי AI אחרים או כלים אחרים שחסרים להם נתוני חברה נאותים ליצירת תגובות שימושיות, Einstein Copilot מאפשר ללקוחות "סיילספורס" ליצור תגובות תוך שימוש בנתונים פרטיים ומהימנים משלהם, תוך שמירה על ניהול נתונים קפדני וללא צורך בהכשרה יקרה של מודל AI.
כתוצאה מכך, הפיתוח יכול לענות על שאלות, לסכם תוכן, ליצור תוכן חדש, לפרש שיחות מורכבות ולבצע אוטומציה דינמית של משימות בשם משתמש, והכל מחוויית משתמש אחת ועקבית המוטמעת בתוך יישומי AI CRM של סיילספורס.
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל סיילספורס, בירך על הפיתוח החדש והוסיף: "AI היא טכנולוגיה חשוב ביותר בהיסטוריה של התעשייה שלנו. זה יעמיק את קשרי הלקוחות, יגדיל את הפרודוקטיביות ויביא רווחים גבוהים יותר בכל חברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה