דיגיטל וטק

סיילספורס חושפת: כך משפיעה הבינה המלאכותית על מקום העבודה

סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM וטכנולוגית ענן בעולם ובישראל, פרסמה את נתוני המחקר החדש אשר עוסק בהשפעת הבינה המלאכותית על מקום העבודה. על פי הממצאים, השימוש ב-AI במקומות העבודה צמח ב-24% ברבעון האחרון

מערכת ice | 
סיילספורס ממומן (צילום סיילספורס)
סיילספורס, המובילה העולמית ב- CRM וטכנולוגית ענן בעולם ובישראל, הודיעה היום (חמישי) על תוצאות המחקר AI שנעשה ב- Workforce Lab של סלאק. המחקר המדובר עוסק בהשפעת הבינה המלאכותית על מקום העבודה. מלבד זאת, נבחן במחקר מי משתמש בבינה מלאכותית ואוטומציה כיום ואיך כלים אלו משפיעים על הפרודוקטיביות במקום העבודה. המחקר מבוסס על  סקר נעשה בקרב מעל ל-10 אלפים עובדים ברחבי העולם.  
על פי ממצאי המחקר, נמצא כי האימוץ של כלי בינה מלאכותית במקום העבודה צמח ב-24% ברבעון האחרון, כאשר 1 מכל 4 עובד דיווח כי ניסה כלי בינה מלאכותית בעבודה החל מינואר 2024, בהשוואה ל-1 מכל 5 נכון לספטמבר 2023. כמו כן, 1 מתוך 3 עובדים השתמשו בכלי אוטומציה בעבודתם.
מבין אלה שהשתמשו בכלי AI ואוטומציה בעבודה, כ-80% אומרים שהטכנולוגיה הזו כבר משפרת את הפרודוקטיביות שלהם. המשימות המובילות שבהן עובדים רואים את הערך הרב ביותר מ-AI כיום הן עבור סיוע בכתיבה, אוטומציה של זרימות עבודה וסיכום תוכן.
על פי נתוני המחקר, נמצא כי 42% ציינו שהם מתלהבים מהרעיון שבינה מלאכותית תטפל במשימות העבודה הנוכחיות שלהם. במקביל, 27% טענו כי הם דווקא מודאגים מהכלים האלה המטפלים במשימות נפוצות במקום העבודה, ו-31% נוספים הם ניטראליים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה