דיגיטל וטק

גוגל ואפל בדרך לעסקת ענק? זה השינוי שיגיע לאיייפון

שתי החברות "נמצאות במשא ומתן פעיל" עבור ג'מיני כדי להפעיל כמה תכונות חדשות שיגיעו לתוכנת האייפון השנה. אפל גם קיימה לאחרונה דיונים עם OpenAI ושקלה להשתמש במודל שלה
מערכת ice | 
גוגל ואפל בדרך לעסקת ענק (צילום shutterstock)
על פי הדיווחים בבלומברג, ענקית הטכנולוגיה העולמית אפל נמצאת במגעים עם ענקית אחרת, גוגל, וזאת על מנת לאפשר ליצרנית האייפון רישיון לבנות את מנוע הבינה המלאכותית של גוגל, Gemini, לתוך מכשיר הדגל של אפל.
Gemini היא חבילת כלי הבינה המלאכותית הגנרטיבית של גוגל, שנעה בין צ'אטבוטים לעוזרי קידוד. בלומברג, שציטט אנשים שמכירים את הנושא, אמר כי שתי ענקיות הטכנולוגיה נמצאות "במשא ומתן פעיל" עבור ג'מיני כדי להפעיל תכונות חדשות מסוימות שאמורות לצאת לתוכנת האייפון בהמשך השנה.
 
אפל יכולה להשיק את iOS 18 - מערכת ההפעלה האחרונה שלה לאייפון - בכנס המפתחים העולמי שלה ביוני. אפל גם קיימה לאחרונה דיונים עם OpenAI ושקלה להשתמש במודל שלה, על פי האנשים שצוטטו על ידי בלומברג.
עם זאת, בדו"ח נכתב כי "שני הצדדים לא החליטו על התנאים או המיתוג של הסכם בינה מלאכותית או סיכמו כיצד הוא ייושם". אפל וגוגל לא הגיבו מיד לבקשת CNBC להגיב, אבל מהלך שכזה יכול לעשות שינוי גדול בעולם הסמארטפונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה