דיגיטל וטק

גוגל חוסכת את כאב הראש: הפיצ'ר שיסייע במציאת הטיול המושלם

גוגל מכריזה כי פיצ'ר חדש הזמין בפלטפורמת Search Generative Experience, יסייע למשתמשים בתכנון טיולים וחופשות. הפיצ'ר כולל טכנולוגיית בינה מלאכותית אשר מעניק לגולשים אפשרות לציין את העדפות הטיול שלהם
מערכת ice | 
יעדים (צילום shutterstock, freepik)
מהפכת הבינה המלאכותית ממשיכה להשתלט על עולם הדאטה והטכנולוגיה. גוגל הכריזה לאחרונה כי היא החליטה להוסיף למנוע החיפוש שלה פיצ'ר מיוחד הכולל טכנולוגיית AI אשר נועד לשפר משמעותית את חווית הגולשים בתכנון טיולים וחופשות. 
לטענת גוגל, מדובר בפיתוח חדשני אשר יעניק למשתמשים לבקש המלצה לטיול ולהדגיש מהו היעד המבוקש, אורך החופשה ומהן ההעדפות של המטיילים. לצד זאת, הפיצ'ר החדשני מעניק לגולשים מספר הצעות של אתרי טיולים מומלצים.
לצד השירות הרחב אשר מתאפיין בהתאמה פרסונלית למשתמשים, גוגל תמליץ גם על מפה מיוחדת בפלטפורמת גוגל מפות אשר תהיה זמינה לגולשים ותסייע להם בתכנון מסלול הטיול. 
בנוסף לכך, צוין כי גוגל תאפשר לגולשים להשתמש בכל המידע שהעלה מנוע החיפוש שלה והוא יועבר לפלטפורמות ג'מייל, גוגל דוקס או לפלטפורמות אחרות הכוללות מפות. בינתיים, הפיתוח החדשני נגיש רק למשתמשים שנרשמו לפלטפורמת Search Generative Experience של גוגל. לאלו המעוניינים לקבל המלצות על מסעדות שוות, אל חשש – הפיצ'ר החדשני של גוגל מעניק הצעות רבות למסעדות ואתרים נחשבים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה