דיגיטל וטק

אפל מתרסקת: המכירות בסין רושמות שפל חדש

נתוני המכירות של אפל בסין רושמים שפל חדש: נתוני הרבעון הראשון של השנה מעידים שמכירות האייפון ירדו ב-19% במהלך הרבעון. כעת, החברה ממשיכה להפסיד את נתח השוק שלה למתחרות המקומיות
מערכת ice | 
אפל (צילום freepik, shutterstock)
ענקית הטכנולוגיה אפל, ממשיכה לרשום קשיים והפסדים בשוק בסיני, אשר לצד היותו מרכז ייצור משמעותי לחברה הוא גם נמנה כאחד מהשווקים הגדולים והחשובים ביותר שלה. ניתן לטעון שהמצב ממשיך להתרחש בשל התחרות הגדולה נגד המתחרות המקומיות ובמיוחד מאז שבשנה שעברה, נכנס לתוקף האיסור על עובדי ממשלה להשתמש במכשירי החברה. 
ברבעון הראשון של שנת 2024, החברה הציגה שפל חדש, כאשר מתחילת השנה מכירות מכשירי האייפון צנחו בסין 24%. בתגובה למצב הנוכחי ובתקווה שזה יסייע לשיפורו, אפל הכריזה על הורדת מחירי האייפונים.
 
במהלך השנה החולפת, ענקית הטכנולוגיה התמודדה עם מגוון רחב של אתגרים בניהם גם בדיקות רגולטוריות מסביב לעולם של חנות האפליקציות שלה, ירידה במכירות בסין ומשקיעים החוששים מסיכויי הצמיחה של אפל. בנוסף, מספר אנליסטים הורידו דירוג למניית החברה השנה. אפל ראתה ארבעה רבעונים רצופים של ירידה בהכנסות משנה לשנה, נתון שהיא לא רשמה זה שנים. כמו כן, בתחילת חודש מאי, אפל צפויה לפרסם את הדוחות כספיים של הרבעון הראשון של השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה