דיגיטל וטק

יוטיוב מציגים לראשונה בישראל: מנוי משפחתי ומנוי סטודנט

פלטפורמת הווידאו השיתופית הוותיקה הכריזה כי סוגי המנויים שעד כה היו זמינים רק במדינות זרות, נחתו בארץ. מנוי לשירות הפרימיום של החברה מאפשר צפייה בתכני האפליקציה ללא פרסומות. כמו גם, להאזין לסרטונים ברקע גלישה באפליקציות אחרות או כאשר המסך נעול
מערכת ice | 
יוטיוב (צילום shutterstock)
פלטפורמת הווידאו השיתופית הוותיקה, יוטיוב אשר עובדת בחודשים האחרונים על פיצ'ר חדש עבור קהל הלקוחות שלה, הודיע כי החל מהיום (חמישי) יהיו זמינים בישראל המנוי המשפחתי והמנוי לסטודנטים וסטודנטיות של שירותי הפרמיום של החברה. שירות זה של יוטיוב מציע למנויים לצפות בתוכן ללא פרסומות.
כמו גם, להאזין לסרטונים ולשירים ברקע גם בזמן גלישה באפליקציות אחרות או כאשר המסך נעול וכן, לצפות בתוכן גם ללא חיבור לאינטרנט. מנויי פרימיום מקבלים גם גישה ליוטיוב מיוזיק, אפליקציית המוזיקה של החברה, ללא עלות נוספת. כניסת של מנויים חדשים לשוק הישראלי מתרחשים במקביל למאבק שהחברה מנהלת כבר חודשים רבים נגד משתמשי אפליקציות פיראטיות שנועדו לחסום את הפרסומות ביוטיוב.
מוקדם יותר השנה הודיעה החברה כי משתמשים אשר ינסו להשתמש באפליקציות הפיראטיות יתקלו בבעיות טעינה של סרטונים או יקבלו הודעת שגיאה: "התוכן הבא אינו זמין באפליקציה זו". הקשחת העמדה של החברה אל מול שיטות פעולה אלה מציגה את רצונה הברור. לנתב את לקוחות הפלטפורמה לשלם על מנוי פרימיום שיאפשר צפייה חלקה או מנגד להמשיך להשתמש בגרסה החינמית רווית הפרסומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה