דיגיטל וטק

המותג שכבר עקף ענקיות טכנולוגיה עושה עלייה לישראל

מותג סמארטפונים שעד לאחרונה נחשב כמעט בלתי מוכר בארץ מתכונן לכניסה מפתיעה לשוק הישראלי. האתר באוויר, הרשתות כבר רועשות, אבל הדגמים, המחירים והפרטים המלאים עדיין סודיים. האם מדובר בשובר שוק חדש?
מערכת ice | 
סמארטפון Infinix (צילום shutterstock)
המהלך שעשוי לשנות את מפת הסמארטפונים המקומית יוצא לדרך:  Infinix – מותג בינלאומי שהולך וצובר תאוצה בעולם – נמצא על סף השקה רשמית בישראל. מאחורי הקלעים, השלבים האחרונים של תהליך האישור מתנהלים מול מכון התקנים, ולפי מקורות בענף, ההשקה לציבור כבר מעבר לפינה.
לפי הדיווח בוואלה, את הכניסה לישראל מובילה חברת NST Cell, שהוגדרה כיבואנית הרשמית של המותג. אתר אינטרנט חדש נפתח עבור הפעילות המקומית, כשחתימתו של גבריאל גולן, מנהל פעילות Infinix בישראל, מתנוססת בו בגאווה. עם זאת, האתר עדיין בשלבי הקמה, ודגמי המכשירים, המחירים ושירותי האחריות עדיין לוטים בערפל.
אבל הרשת כבר רוחשת. עמודי אינסטגרם ופייסבוק רשמיים עלו לאוויר כבר ביוני האחרון, והם מספקים הצצה ראשונה לאסטרטגיה השיווקית של המותג בארץ. הפוסטים, הסרטונים והקמפיינים מעידים כי Infinix לא באה רק לנסות אלא לשחק בגדול.
מאחורי המותג עומדת חברת Transsion Holdings, קונגלומרט טכנולוגי שהציב את Infinix לצד אחים כמו Tecno ו-Itel. אמנם בישראל השם עדיין אנונימי יחסית, אך הנתונים מעידים אחרת: בשנת 2024, Transsion עקפה את ענקיות כמו OPPO ו-OnePlus, והתמקמה במקום הרביעי בעולם במספר משלוחי הסמארטפונים – עם לא פחות מ־106.7 מיליון יחידות, כך לפי נתוני Canalys.
הסוד? שילוב קטלני של מחיר משתלם וביצועים סבירים, שמושך מיליוני משתמשים באפריקה, הודו ודרום אסיה. כעת, עם הפנים לישראל, נראה כי Infinix מתכוונת לשחזר את ההצלחה, לפחות בשלב ראשון, עם דגמים פשוטים עד בינוניים ונוכחות בולטת ברשתות הדיגיטל.
מועד ההשקה המדויק טרם פורסם, וגם מידע רשמי על המכשירים עדיין חסר. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה