דיגיטל וטק

נטפליקס, אמזון או דיסני? זוהי ענקית הסטרימינג המובילה ב-2025

בעוד שנטפליקס עדיין מובילה בשוק הסטרימינג, אמזון הופכת לכוח עצום שאי אפשר להתעלם ממנו. מי צברה מאות מיליוני מנויים, ואיפה ממוקמות שאר המתחרות?
רפאל בן זקרי |  1
נטפליקס, דיסני, אפל (צילום unsplash)
הקרב על המסך הביתי ממשיך לרתוח, ועם פרסום דוחות הרבעון האחרונים, תמונת פלטפורמות הצפייה המקוונות מתחילה להשתנות. בעוד שנטפליקס עדיין מחזיקה בתואר "הגדולה מכולן", נתונים עדכניים מסמנים התפתחות דרמטית בתחום הסטרימינג. אז מי הן ענקיות הסטרימינג המובילות במספר המנויים הרשומים?
1. נטפליקס (Netflix): עם 301.6 מיליון מנויים, נטפליקס היא השליטה הבלתי מעורערת של השוק. זהו המספר הרשמי האחרון שדיווחה החברה בסוף שנת 2024, כאשר כוחה טמון בספריית תוכן עצומה ובהפקות מקור בלעדיות שהפכו לתופעות תרבות.
2. אמזון פריים וידאו (Amazon Prime Video): נכון לרבעון האחרון של 2025, השירות זינק לבסיס מנויים עולמי של כ-200 מיליון איש. הגידול המרשים מיוחס להתרחבות חבילת "פריים" כולה ולהשקעות עתק בתוכן מקורי וברכישת זכויות שידור לספורט, מה שהופך אותה לאיום ממשי מתמיד על ההגמוניה של נטפליקס.
3. דיסני פלוס (+Disney): על פי הדוח הרבעוני הרשמי האחרון של החברה, דיסני פלוס מחזיקה בבסיס מנויים יציב של 127.8 מיליון איש (נכון לסוף יוני 2025). כוחה טמון במותגי הענק הבלעדיים שלה, כולל מארוול, מלחמת הכוכבים ופיקסאר, המבטיחים לה קהל לקוחות נאמן.
4. מקס (Max): ממש מאחורי דיסני, עם 125.7 מיליון מנויים (נכון לסוף יוני 2025), ניצב שירות הסטרימינג Max של וורנר ברדרס דיסקברי. המותג החזק של HBO, המזוהה עם תוכן איכותי וזוכה פרסים, ממשיך להיות עמוד השדרה של השירות ומבטיח לו מקום בצמרת.
5. טנסנט וידאו (Tencent Video): את החמישייה הראשונה סוגרת טנסנט וידאו עם 117 מיליון מנויים (נכון לדצמבר 2024). אף שאין נתונים חדשים יותר, שליטתה המוחלטת בשוק הסיני העצום מבטיחה לה מקום יציב בדירוג העולמי.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טיוי
    אריה 09/2025/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה עם אפל טיוי ופרמאונט ?
    סגור