דיגיטל וטק

המהפכה החלה: כך ישתנו בקרוב כללי המשחק בעולם הקניות

מודל הבינה המלאכותית ChatGPT השיק סוכן קנייה חדש וחכם. בכלי, שנקרא "shopping research", משתמשים יקבלו מדריכי קנייה מפורטים ומבוססי מחקר 
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום shutterstock)
OpenAI הודיעו השבוע על השקת סוכן קנייה חדש שישולב בתוך הצ'אטבוטים שלהן. זהו צעד נוסף בדרך להפיכת מודלי שפה לסוכנים צרכניים שמסוגלים לא רק להמליץ על מוצרים, אלא גם לנהל עבור המשתמש את כל תהליך הרכישה.
הסארטאפ ציין שהכלי שמיועד למשתמשי Chat GPT שמחפשים מדריכי קנייה מפורטים ומבוססי מחקר. המדריכים כוללים את המוצרים המובילים, ההבדלים המרכזיים ביניהם ואת המידע העדכני ביותר מהקמעונאים.
בכלי, שנקרא “shopping research”, משתמשים יוכלו להתאים את המדריכים שלהם בהתאם לתקציב, לתכונות שהן חשובות להם ולמי שהם קונים עבורו.  הוא לא מסתפק בהמלצה נקודתית, אלא מנהל תהליך קנייה מלא: מחדד את הצורך, מסנן אפשרויות, מסכם ביקורות, מציג השוואות מחיר בצורה מסודרת, ולבסוף גם מציע בחירה אחת שהוא עומד מאחוריה. 
לדוגמה, כאשר משתמשים שולחים ל-ChatGPT פקודות כמו: "מצא את שואב האבק הקורדלס השקט ביותר לדירה קטנה" או "אני צריך מתנה לאחיינית בת ארבע שאוהבת אומנות", יופיע כלי מחקר הקניות אוטומטית, לפי OpenAI. הכלי גם נגיש דרך התפריט.
OpenAI דוחפת בחודשים האחרונים יותר ויותר לעולם המסחר האלקטרוני. בחודש ספטמבר החברה הציגה תכונה בשם Instant Checkout שמאפשרת למשתמשים לבצע רכישות ישירות דרך ChatGPT אצל סוחרים זכאים.
כמו כן, מחקר של חברת התוכנה סיילספורס מראה כי 24% מהצרכנים בעולם מרגישים בנוח לתת לצ'אט לקנות במקומם. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה