דיגיטל וטק

סמסונג מבטיחה צילום משופר בסמארטפונים זולים

החברה הכריזה על חיישן צילום חדש שמביא יכולות צילום חסרות תקדים לטלפונים בסיסיים
יאיר מור | 
צילום סלפי (צילום pexels)
המצלמה היא אולי הדבר האחרון שעדיין מבדיל ב-2021 בין טלפונים שעולים בסביבות 3,000 שקל ומעלה לכאלה שעולים חצי מזה ומטה - ועכשיו סמסונג מבטיחה למחוק גם את ההבדל הזה. החברה הכריזה על ISOCell JN1, חיישן צילום חדש המיועד לסמארטפונים זולים ומצמצם מאוד את הפער בינם לבין מכשירי דגל.
החיישן החדש הוא הראשון בעולם עם נקודות בגודל זעיר של 0.64 מיקרומטר. גודל הנקודות הזה איפשר לחברה לדחוס לתוך חיישן צילום קטן יחסית 50 מגה-פיקסל - רזולוציה גבוהה בהרבה מה-8-12 מגה-פיקסל שאיפיינו עד כה מצלמות סלולריות זולות. בנוסף, הגודל של החיישן החדש מאפשר לדברי החברה לדחוס אותו גם למצלמות אחוריות הבולטות מגב המכשיר פחות מבעבר, וגם במצלמות הקדמיות הדחוסות בחרירים זעירים בראש המסך.
בין היכולות שהחיישן מביא לראשונה למכשירים זולים, המעניינת ביותר היא צירוף נקודות, שהופך כל 4 נקודות סמוכות לנקודה אחת כדי לאפשר קליטה של יותר אור, כך שהתמונות ייצאו ברזולוציה של 12.5 מגה-פיקסל ובבהירות מיטבית. תכונה אחרת היא ISO חכם, שמצלמת במקביל שתי תמונות - אחת ברמת חשיפה גבוהה ואחת ברמה חשיפה נמוכה, ואז משלבת ביניהן כדי ליצור תמונה שבה האזורים המוארים יותר והמוארים פחות נראים כולם בבירור, ללא "שריפות" באזורים הבהירים או "רעש" באזורים החשוכים. הוא תומך גם במיקוד מהיר כפול, ובצילום וידאו ב-4K בקצב של 60 פריימים לשנייה או ב-FullHD בקצב של 240 פריימים לשנייה.
החברה כבר החלה בייצור המוני של החיישן, ומכשירים זולים המבוססים עליו צפויים להגיע לשוק במחצית השנייה של השנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה