דיגיטל וטק

לא רק נפתלי בנט: לא תאמינו מי עוד עקף אתמול את נתניהו בחיפושים

חברי הממשלה החדשה כיכבו בחיפושים אתמול, יחד עם ראש הממשלה היוצא ורשתות החדשות הזרות. החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור |  3
הליכוד וימינה (צילום יונתן סינדל פלאש 90 עריכה אייס)
נפתלי בנט הוא המנצח הגדול של אתמול - ולא רק בפוליטיקה, אלא גם בעניין הציבורי. לפי נתוני החיפוש היומיים בגוגל, בנט זכה אתמול ליותר חיפושים מכל העשירייה הפותחת ביום רגיל, ואייש לא פחות משלושה מקומות בעשירייה הפותחת, כאשר שמו המלא בעברית במקום הראשון, שם המשפחה בלבד במקום הרביעי והשם המלא באנגלית במקום החמישי.
בניגוד למה שניתן לצפות, ראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, לא היה במקום השני, אלא השלישי, כאשר לפניו בהפרש זעום נמצא ח"כ מיקי לוי מכחול-לבן, שנבחר לתפקיד יו"ר הכנסת. עם זאת, נתניהו נמצא גם במקום העשירי ("ביבי") וגם במקומות 14 ("נתניהו") ו-17 ("ביבי נתניהו"), כאשר כולם יחד מצטברים לכמעט פי שניים מלוי.
למקום השישי הגיע ח"כ אלי אבידר, שסירב להצעת ליברמן ואיים להתפלג מ"ישראל ביתנו" רגע לפני ההצבעה על הממשלה החדשה.
ערוצי החדשות הגדולים בחו"ל כיכבו גם הם ברשימה, כאשר רשת CNN הגיעה למקום השביעי, BBC למקום התשיעי ופוקס ניוז למקום ה-19.
במקום השמיני נמצאת ח"כ יפעת שאשא-ביטון, שהתמנתה לתפקיד שרת החינוך, ועקפה את מתן כהנא (מקום 11), יועז הנדל (מקום 12), עמיחי שיקלי (מקום 13), ניצן הורוביץ (מקום 18) ונחמן שי (מקום 20).
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ליברמן איבד את הקול המזרחי אחרי הבגידה שלו ב אלי אבידר
    משה 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי הבגידה של ליברמן ב אלי אבידר, ליברמן איבד את הקול המזרחי סופית. ליברמן הוכיח שהוא מזלזל במזרחים ושם אותם במפלגה רק לקישוט. הוא עשה את אותו תרגיל עם אורלי לוי אבוקסיס. כל המזרחים שתמכו בו (מזרחים ימניים לא דתיים), מעולם לא ייבחרו יותר בליברמן, הכאב שלהם על התרגיל המסריח שעשה עם אלי אבידר לא ייתן להם לסלוח לו. גם אם ליברמן שוב ישים מזרחי במפלגה שלו, המזרחים לא יאמינו לו יותר. אלי אבידר הוא אדם הגון, מוכשר, מוערך, מכובד- אבל ליברמן לא מעריך אותו ומזלזל בו כי הוא מזרחי. בבחירות הבאות ליברמן לא יעבור את אחוז החסימה כי אף מזרחי לא יבחר בו.
    סגור
  • 2.
    אלי אבידר נכס. חייבים לתקן את הטעות ולתת לו את החקלאות
    אמנון 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלי אבידר הוא האיש שמסוגל להאבק בפקידות המושחתת של משרד החקלאות ולשקם את החקלאות, כדי להביא פרנסה הוגנת לחקלאים, פירות וירקות במחירים סבירים לאזרחים ובטחון תזונתי לאומי שיאפשר לנו לספק מזון בסיסי לקיום, ללא תלות ביבוא.
    סגור
  • 1.
    הבס
    יצחק 06/2021/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנת אתה תיחננתה שלושה חודשים..לפיל את ימין..בין זונה עבדתה על כולם...ביו כלב..בוגד. כיפת סרוגים בגדתה בהם..הם יתפלו בכה.ו הם חברים שלכה דתים
    סגור