דיגיטל וטק

איך ניצח משרד החינוך את גל גדות באמצע החופש?

מה עשה משרד החינוך פחות משבועיים לפני תחילת הלימודים, מי האושייה שהצליחה לעורר סערה גדולה יותר מהתמונה המפתיעה של גל גדות מאחורי הקלעים ומה קורה עם בהלת הקורונה? החיפושים החמים בגוגל
יאיר מור | 
גל גדות (צילום Gage Skidmore from wikipedia)
מעט פחות משבועיים לפני שהנושא החם יהיה "האם יש מחר לימודים?", אתמול החיפוש החם בישראל, לפי נתוני גוגל, היה משרד החינוך – ככל הנראה בעקבות פרסום רשימת התיכונים המצטיינים בשנת הלימודים הקודמת (היתה כזו?).
למקום השני, בהפרש לא גדול, הגיעה הפעילה נגד מסתננים שפי פז, שחוללה סערה לאחר שהתבטאה בחריפות נגד ח"כ גבי לסקי (מרצ), מה שהוביל לכך שיו"ר הכנסת, מיקי לוי, הורה לקצין הכנסת לאסור את כניסתה למשכן משל היתה פושעת מסוכנת.
הקורונה גם היא עדיין מדאיגה אותנו, אם כי הרבה פחות מאשר בתחילת השבוע: במקום השלישי בחיפושים היו נקודות בדיקת הקורונה של מד"א, ובמקום העשירי ניו-זילנד, שראשת הממשלה שלה, ג'סינדה ארדרן הכניסה את כל תושביה לסגר נוסף בשל חולה בודד.
במקום הרביעי נמצאת גל גדות, שנמצאת כרגע בישראל והעלתה אתמול תמונה מפתיעה שלה שואבת חלב תוך כדי איפור לקראת צילומים.
הקומיקאי הבריטי שון לוק, שנודע בזכות חברותו בצוות הקבוע של השעשועונים ההיתוליים "8 Out of 10 Cats" ו-"8 Out of 10 Cats does Countdown" בהנחיית הסטנאפיסט ג'ימי קאר, נמצא מת אתמול בגיל 58 לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן ונמצא במקום החמישי בחיפושים.
מפורסמים נוספים בחיפושים כללו את הזמר מאיר בנאי ז"ל, שמופע המחווה לזכרו הביא אותו למקום השישי; גיל ססובר, השחקן ומנחה תוכניות הילדים שהרס למאות אלפי ישראלים מיתוס ילדות והגיע למקום השמיני; וערן זהבי, שקבוצתו, פ.ס.וו איינדהובן, הפסידה 2:1 לבנפיקה, הגיע למקום התשיעי.
ובמקום השביעי נמצא קניון הזהב, בעקבות הרצח המזעזע שאירע בו לאור היום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה