דיגיטל וטק

איך עושים קידום ממומן בפייסבוק - מדריך

רוצים לקדם את עצמכם או את העסק שלכם בפייסבוק? הכנו לכם מדריך קצר לפרסום בפייסבוק עם כל מה שאתם צריכים לדעת
מערכת ice |  1
חסימה בפייסבוק אילוסטרציה (צילום pexels ice edit)
למה לפרסם בפייסבוק?
הפייסבוק היא הרשת החברתית השניה הנפוצה בישראל (אחרי ווטסאפ), כ- 6 מיליון משתמשים רשומים בישראל שהם כ- 75% מכלל האוכלוסייה בארץ, משתמש ממוצע בפייסבוק נכנס לרשת 8 פעמים ביום וזמן השהייה הממוצע שלו שם הוא כ-20 דקות.
כולם מקדמים פוסטים בתשלום בפייסבוק, החל מפוליטיקאים, חנויות, מסעדות, אמנים ואושיות רשת, מהסיבה שקידום ממומן מאפשר לפוסטים שלכם להופיע בפני קהל יעד פוטנציאלי המוגדר מראש לפי מיקום, גיל, תחומי עניין וכו' לכן הפלטפורמה מתאימה בעיקר לעסקים שפונים לקהלי יעד ספציפיים, וכל צופה בפוסט מקודם הוא לקוח פוטנציאלי שלכם.
כיצד עובד פרסום ממומן בפייסבוק?
כדי להתחיל לקדם את עצמכם בתשלום בפייסבוק עליכם להיכנס לbusiness.facebook.com – ושם לפתוח חשבון עסקי דרך חשבון הפייסבוק הרגיל שלכם. לאחר שהתחברתם לחשבון, תראו את הפוסטים בפרופיל שלכם ובכל פוסט תוכלו ללחוץ על האפשרות "Boost Post" (קדם את הפוסט).
לפני תחילת הפרסום חשוב לבדוק מיהו קהל היעד שאתם פונים אליו. הפייסבוק ייתן לכם אפשרות לבחור בקהל אוטומטי. באפשרות הזאת הוא יציג את המודעה בפני קהל הדומה לקהל החברים והעוקבים שלכם, שימו לב לפני שאתם בוחרים באפשרות הזו, משום שאלו לא תמיד הלקוחות הפוטנציאלים שלכם.
לאחר מכן תוכלו לקדם פוסט קיים שלכם או אחד חדש שתיצרו, על מנת לקדם את עצמכם ואת העסק שלכם. לפוסט שיפורסם בתשלום תוכלו להוסיף את פרטי העסק שלכם ולהוסיף קישור לפרופיל או לאתר או את מספר הטלפון של העסק. תוכלו גם להפנות אותם להודעה פרטית.
בשלב הבא תתבקשו לבחור תקציב, כמה אתם מוכנים להשקיע תמורת פרסום? ככל שתשקיעו יותר בפרסום, החשיפה של המודעה תגדל ותוכל להגיע ליותר לקוחות פוטנציאלים.
לאחר מכן יוצג לכם הפוסט בצורה הסופית שהוא יישלח בה לגולשים. פייסבוק יכתבו לכם את המחיר הסופי של הפרסום וכמה חשיפה צפויה להיות לו.
לאחר שפרסמתם עקבו אחרי האפקט שיצר הקידום הממומן, וכך תוכלו לדעת אם כדאי לכם להמשיך לקדם בתשלום או שמכאן אתם מסוגלים להמשיך לפרסם בכוחות עצמכם בלבד. שימו לב שיכול להיות שהפרסום לא הצליח בגלל פוסט לא ערוך או לא עשוי טוב, ולא בגלל שהקידום הממומן לא עבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ממומן
    osi 12/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם צריך למסור להם איזשהוא מסמך לזיהוי כשפותחים חשבון ?
    סגור