דיגיטל וטק

בזק בינלאומי תקים חוות שרתים בסכום עתק וזה היעד הנבחר

בזק בינלאומי וסרברפארם תשתיות ישראל יקימו חוות שרתים בבני ציון בהשקעה של כ-500 מיליון שקל. החווה תחנך ברבעון הראשון של 2023 והיא תפעל שם במשך 15 שנה עם אופציה להארכה. חוות השרתים החדשה שתוקם תהיה החווה השישית של "בזק בינלאומי" בישראל והיא תפעל בנוסף לחמישה מתקני Data Centers נוספים
מערכת ice |  2
רן גוראון מנכ"ל בזק בינלאומי (צילום לילך צור דפי דלויה יחצ)
חברת בזק בינלאומי וסרברפארם תשתיות ישראל חתמו על הסכם להקמת Data Center מהמתקדמים בישראל בהספק 3  מגה וואט במתקן בבני ציון. הסכם האירוח הוא למשך 15 שנים עם אופציות נוספות, סך כל ההשקעה המתוכננת במקום כ- 500 מיליון שקל בסך הכל.
חוות השרתים תתוכנן ותבנה בהמשך לחתימת ההסכם והיא צפויה להחנך ברבעון הראשון של שנת 2023. חוות שרתים זו הינה החווה השישית של "בזק בינלאומי" בישראל והיא תפעל בנוסף לחמישה מתקני Data Centers נוספים, שלושה בפתח תקווה, אחד בראש העין ומתקן נוסף בתל אביב כך שבסה"כ תספק בזק בינלאומי שירותי אירוח במתקניה בשטח כולל של למעלה מ-7,500 מ"ר. כמו כן, מפעילה בזק בינלאומי שבעה אתרים נוספים ברחבי העולם, המקושרים באמצעות רשת תקשורת בינלאומית מתקדמת המבוססת על הכבל התת ימי של החברה.
חוות השרתים החדשה תוקם לראשונה בישראל כמתקן ייעודי ועצמאי המיועד לספק שירותי דאטה סנטר בסטנדרטים בינלאומיים (ולא כחלק מבניין משרדים או מבנה תעשייתי שהוסב לשימוש) החל מסטנדרט אדריכלי, תכנון הנדסי מתקדם של תשתיות בתוך המתקן כמקובל באירופה ובצפון ארה"ב, טכניקות קירור יעילות, הספקי חשמל עם יכולת הרחבה במספר שלבים ובהתאם לתחזית הגידול בצריכה, שרידות המערכות ודרכי גישה נוחות ללקוחות להתקנות ציוד IT, חדרי מחשוב לשימוש ייעודי וכלה בשטחים ציבורים רחבים בתכנון קפדני בסטנדרטים שטרם נראו בישראל.

 יואב פפושדו, יו"ר Red Sea Group קרדיט סיון פרג'

החווה תשתרע על שטח של כ 9000 מ"ר, והיא החווה הראשונה של השותפות של סרברפארם וקרן תשתיות ישראל בישראל מבין מספר חוות אשר היא מתכננת להשיק בישראל ובמזרח התיכון בשנים הקרובות. שיתוף הפעולה עם בזק בינלאומי מבוסס על מודל הפעלה של בניית תשתיות על ידי חברה בינלאומית המתמחה בהקמה ותפעול מתקדם של חוות שרתים ברחבי העולם ושותפות עם חברת IT ותקשורת המתמחה והמובילה במדינת היעד.
בועז יהודה, מנהל אזור המזרח התיכון וסגן נשיא בכיר בסרברפארם: ״אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם בזק  בינלאומי, כחברה גלובלית המובילה את החדשנות בבניה, תפעול וניהול טכנולוגי מתקדם של חוות שרתים ועם מעל ל 700 חוות שרתים המנוהלות על ידינו בעולם, חווה זו מציבה סטנדרט בינלאומי חדש ומתקדם בבניה וניהול של חוות שרתים בישראל. זהו צעד אסטרטגי ראשון בחדירת סרברפארם תשתיות ישראל לישראל תוך הפיכתה למובילת שוק  חוות השרתים בארץ ובאזור המזרח התיכון.
רון גלב, סמנכ"ל פתרונות לעסקים בבזק בינלאומי: "בזק בינלאומי והשותפות של סרברפארם עם קרן תשתיות ישראל יציבו את הסטנדרט הגבוה ביותר של מתקן Data Center  במדינת ישראל, בדגש על תכנון הספקי חשמל בהתאמה לקצב הצמיחה ולצרכים של הלקוחות. תהליך המעבר הממשלתי לענן ציבורי יוביל באופן הדרגתי ארגונים מסורתיים להעביר את תשתיות המחשוב מחוץ לגבולות הארגון ובזק בינלאומי וסרברפארם תשתיות ישראל יהיו שם כדי לספק להם את המתקן המתקדם ביותר".
  
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לברוח הכי מהר שאפשר !!!!!
    רקפת 12/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היחס ללקוח ב DC של בזק בינלאומי הוא פח. מפתיע לגלות שיש להם כסף, כי: לתת חניה ללקוח- אין להם כסף. לאייש את האתר בלילה- אין להם כסף. במקרה חירום תחכה 1/2 שעה עד שיבוא מישהו מהצומת השניה. למענה טלפוני אנושי- אין להם כסף. במקרה חירום תוך כדי נסיעה אתה צריך לחייג מס׳ לקוח עם 9 ספרות, אחרי שבחרת 1 לעברית. כי אין כסף להושיב אדם שגם יודע להרים את הטלפון באתר. המקום מלא כשלים. אחרי חתימת חוזה אתה לא מעניין אף אחד. אחד ה DCים הגרועים אבר… מי שעסוק ואין לו זמן להתעסק עם שטויות שיברח ומהר.
    סגור
  • 1.
    אני לא קונה אצלם (ל"ת)
    דוד 10/2021/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור