דיגיטל וטק

אינסטגרם מפתיעה: זה השינוי החשוב לסטוריז

הרשת החברתית מבוססת התמונות והסרטונים הודיעה על שינוי משמעותי לשימוש בסטוריז, שיעודד הרבה יותר תקשורת בין הצופים לתכנים שהם אוהבים מבלי להעמיס על היוצרים
יאיר מור | 
אינסטגרם סטורי (צילום יחסי ציבור)
הרשת החברתית השנייה בגודלה בעולם הודיעה אמש לפי שעון ישראל על תכונה חדשה, שאמורה לאפשר למשתמשים להגיב על סטוריז באפליקציה בלי להעמיס על היוצר שלהם בהודעות פרטיות.
לפי הודעתו של מנהל הרשת החברתית, אדם מוסרי, בטוויטר, "מתחילה לצאת היום האפשרות לשלוח קצת אהבה על ידי לייק לסטוריז של אנשים מבלי לשלוח (להם) הודעה. לייקים על סטוריז הם פרטיים ואינם נספרים. במקום זאת, הם מופיעים כלבבות לצד שמות המשתמש במסך תצוגת הצופים שלכם".
 
עד היום, בעת הצפייה בסטורי הוצגה בתחתית המסך אפשרות לשלוח ליוצר הודעה פרטית – מה שגרם לכך שכל מי שרצה להביע אהדה או תמיכה, יכול היה לעשות זאת רק על ידי העמסת הודעות פרטיות על יוצר הסטורי. כעת, מוסיפה הרשת החברתית לסטוריז כפתור לייק – שבניגוד לפייסבוק, שבה הוא מסומל באגודל מורם, באינסטגרם הוא מסומן בלב – שלחיצה עליו מאפשרת ליוצר הסטורי לראות שהצופה אהב אותו מבלי שזה יישלח לו כהודעה. במקום זאת, הלייקים הללו מוצגים לצד שמות המשתמש של הגולשים ששלחו אותם במסך המציג את רשימת הצופים בסטורי.
 
כאמור, השינוי "מתחיל לצאת" – כלומר, לא עבור כולם הוא פעיל עדיין, ועשוי לקחת מספר ימים עד שבועות עד שיגיע לכלל משתמשי האפליקציה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה