דיגיטל וטק

הבכיר בפייסבוק עבר לחברת הפינטק. מה תפקידו החדש?

חברת הפינטק Melio מינתה את תומר בראל לתפקיד סמנכ"ל תפעול ראשי (COO). ומה הרקורד הניהולי שלו?
מערכת ice | 
תומר בראל (צילום Melio)
חברת הפינטק Melio ממנה את תומר בראל לתפקיד סמנכ"ל תפעול ראשי (COO). בראל, לשעבר מנהל בכיר במטא (פייסבוק) ובפייפאל, יוביל את ביצוע התכנית האסטרטגית של מליו, ינהל את הצמיחה העסקית וימנף את תוכנית הפיתוח הטכנולוגי של מליו וחדירתה לשוק.
מליו מפתחת פלטפורמה מובילה בתחום התשלומים בין עסקים קטנים, אסטרטגיית הצמיחה של החברה נמצאת בשלב של התפתחות משמעותית בדרכה להפוך לפלטפורמה המובילה להעברת כספים בין עסקים קטנים ובינוניים בארה"ב לספקים שלהם.
בראל מביא עימו למליו יותר משני עשורים של מנהיגות וניסיון ניהולי בארגונים המשמעותיים בעולמות התשלומים, הטכנולוגיה והחדשנות. לאחרונה הוא שימש כסגן נשיא במטא וכסמנכ"ל תפעול ראשי (COO) של נובי, יחידת התשלומים והארנק הדיגיטלי של מטא.
טרם הצטרפותו למטא, בראל מילא במשך תשע שנים שורה של תפקידים בפייפאל, מובילה עולמית בתחום התשלומים האלקטרוניים. כמנהל הסיכונים הראשי של החברה וכמנהל שירותי התפעול שלה, בראל היה חבר בהנהלה הבכירה ודיווח למנכ"ל העולמי, והוביל את מערך ניהול הסיכונים והציות (קומפליינס), כמו-גם את התפעול הגלובלי שכלל שירות לקוחות ומערכי תפעול שונים. בראל שימש יועץ של מליו מאז הקמתה ב-2018.
"תומר הוא בעל ניסיון מעמיק בעולמות התשלומים ואסטרטגיית צמיחה״, אמר מתן בר, מייסד משותף ומנכ"ל מליו. "כמנהל מנוסה וחדשני, אני סמוך ובטוח שתחת הנהגתו של תומר נצליח לנהל את הגדילה המואצת שלנו, נרחיב את היקף הפעילות, נוציא לפועל את התוכנית האסטרטגית שלנו ונתמיד בדרכנו להאצת גידול התשואות. אני נרגש לקדם בברכה את תומר לצוות של מליו".
בתפקידו החדש, בראל ימשיך בהגדלת היקף התפעול וניהול הסיכונים ויפעל ליצירת ארגון בעל ביצועים גבוהים. זאת לצד התמקדות בצמיחה עתידית של החברה והגדלת הכנסות. בראל יגייס את ניסיונו העשיר והמוצלח בהובלת טרנספורמציה עסקית, ויחד עם המנהלים האחרים של החברה, ינהיג את מימוש האסטרטגיה הטכנולוגית של מליו, אסטרטגיית החדירה לשוק והתפעול.
בספטמבר גייסה מליו 250 מיליון דולר נוספים לפי שווי חברה של 4 מיליארד דולר. זאת במטרה להאיץ את התרחבותה כפלטפורמת התשלומים בין עסקים באמצעות שיתופי פעולה עם גופים פיננסיים מובילים, ספקי תוכנה וזירות מסחר מקוונות. 
המינוי של בראל מתרחש בזמן שהיקף התשלומים השנתי המתבצע דרך מליו תפח לכדי עשרות מיליארדי דולרים. בהמשך להשקת השותפות עם קוויקבוקס של חברת אינטואיט בשנת 2020, מליו הכריזה לאחרונה על שותפויות חדשות נוספות עם קפיטל 1 ובילט טכנולוג'יס, הפלטפורמה הפיננסית בעולם הבנייה, וכן, שותפות עם בנק ג'יי.פי מורגן הכוללת אפשרויות תשלומים דיגיטליות חדשות המופעלות באמצעותו.
 
"אני שמח להצטרף למליו ולצוות המוכשר שלה. אני מתחבר למחויבות שלהם לעסקים קטנים. הפתרון הפשוט לתשלומים בין עסקים של מליו עוזר להגדיל את תזרים המזומנים שלהם", אמר תומר בראל, COO של מליו. "הפוטנציאל ששוק התשלומים בין עסקים מספק הן עצומות. בארה"ב היום, עדיין, 14 טריליון דולר עוברים בין עסקים באמצעות צ'קים בשנה. אין לי ספק שמליו נמצאת על המסלול הנכון להיות שותפה טבעית של גופים פיננסיים מהמובילים בעולם ושל ספקי תוכנה המבקשים לחדור לתחום התשלומים בין עסקים".
מינוי של בראל מצטרף לשורה של מנהלים בכירים שנכנסו למליו בחודשים האחרונים, ביניהם ג'ונתן פולק בתפקיד יועץ משפטי ומנהל רגולציה, פרשאנט גנדי כמנהל עסקים בכיר ושרון בכר כמנהלת אסטרטגיית הון אנושי ופיתוח ארגוני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה