דיגיטל וטק

סוף סוף: השינוי הדרמטי בוואטסאפ מגיע

אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם התחילה בשעה טובה לאפשר למשתמשים גישה לתכונה החדשה שלה, שהשמועות עליה התחילו כבר לפני חודשים לאחר שנים של בקשות מהקהל
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום unsplash)
🥳🥳🥳
לא, זו לא טעות ש"התפלקה" לנו למקום הלא נכון. זו התגובה הראשונה שעלתה לנו כשראינו את הידיעה הזו: וואטסאפ החלה לשחרר למשתמשים את האפשרות המדוברת ביותר בשנה האחרונה – ריאקשנס.
לפי דיווח באתר WABetaInfo, חלק מהנסיינים שהתקינו את גרסת הבטא של וואטסאפ לאנדרואיד ששוחררה אמש (שני), קיבלו את האפשרות להגיב להודעות באפליקציה על ידי הצמדת אימוג'י להודעה המקורית במקום שליחת אחד כזה כהודעה נפרדת. נכון לרגע זה, לפי האתר, יש שש אפשרויות לריאקשנס: לייק, לב, צחוק, הפתעה, עצב ותודה (אימוג'י הידיים המוצמדות שנקרא במקור "תפילה").
 
כזכור, הדיבור על כך שאפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם עובדת על הוספת התכונה הזמינה באפליקציות האחרות של חברת האם שלה, מטא – פייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר – התחיל כבר בקיץ 2021. בינתיים, כמובן, טלגרם הספיקה לעקוף אותה בסיבוב ולהוסיף אפשרות משלה לריאקשנס, שאף מאפשרת הרבה יותר אימוג'ים (בטלגרם אפשר, למעשה, לבחור כל אימוג'י שקיים בעולם כריאקשן). אך כעת, סוף סוף, מתחילה התכונה להגיע לוואטסאפ, לפחות בגרסת הבטא. כעת, ניתן לשער כי תוך חודשיים-שלושה נוספים, כלומר מעט פחות משנה מאז תחילת השמועות בנושא, יגיעו הריאקשנס בוואטסאפ לכלל המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה