דיגיטל וטק

וואטסאפ בשינוי דרמטי שיקל את החיים של כולנו

אפליקציית התקשורת הפופולארית בעולם החלה לאפשר למשתמשים לעשות משהוא שעד כה דרש מעבר לשירותים אחרים, והיווה סיבה מרכזית לשימוש במתחרות שלה
יאיר מור |  6
וואטסאפ (צילום vecteezy)
וואטסאפ החלה בימים האחרונים לבחון שינוי קטן אך דרמטי מאוד, שעלול לשנות את חיינו לטובה. לפי דיווח של האתר הארגנטינאי Xataka Android, משתמשי גרסאות הבטא של וואטסאפ למכשירי אנדרואיד ואייפון במדינה החלו בימים האחרונים להבחין בכך שהם יכולים לשלוח קבצים בגודל של עד 2 גיגה-בייט – פי 20 מהמגבלה הקיימת, העומדת על 100 מגה-בייט.
האתר פנה לוואטסאפ, ונענה כי "הקשבנו למשתמשים, הגבנו לבקשותיהם וסגנונם על ידי העלאת המגבלה הנוכחית על גודל הקבצים שאפשר לשלוח באמצעות וואטסאפ מ-100 מגה-בייט ל-2 גיגה-בייט. למרות שזה ניסוי הזמין בארגנטינה בלבד, משתמשים יוכלו לשלוח קבצים מסוגים אלו בגודל של עד 2 גיגה-בייט למשתמשים (אחרים) בכל מקום בעולם".
 
העלאת מגבלת גודל הקבצים שניתן לשלוח בוואטסאפ היא מהלך דרמטי, שכן משתמשים רבים שלה ממשיכים להשתמש במתחרות כמו טלגרם כמעט אך ורק בשל ההבדלים העצומים בגודל הקבצים שניתן לשלוח דרך אפליקציית התקשורת הפופולארית מבית פייסבוק. לא רק מתחרות של וואטסאפ – גם שירותים חיצוניים כמו WeTransfer קיימים הודות לכך שמשתמשים שמנסים לשלוח קבצים גדולים דרך וואטסאפ (או מייל) נאלצים להשתמש בשירותים להעלאת קבצים המספקים קישורים שניתן לשתף במהירות דרך אפליקציית התקשורת. אם ניתן יהיה לשתף קבצים בגודל של גיגה-בייטים באפליקציה – כמעט שלא ייוותר צורך או ביקוש לשירותים חיצוניים בתחום הזה.
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    קצת עברית
    סנדרה 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כשאומרים "עלול" - הכוונה למשהו רע שעלול לקרות. אם הכוונה שיקרה משהו לטובה - צריך לכתוב "עשוי" לקרות/ להיות
    סגור
  • 5.
    שימו ?? עכשיו תוכלו לקבל את ההודעות
    צפה 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב, עכשיו תוכלו לקבל את אותן הודעות בנפח גדולמספר פעמים מאנשי קשר שונים! ככה תוכלו לגמור את שטח האחסון מהר יותר קל חוק הרבה יותר. בקיצור תענוג מפוקפק
    סגור
  • 4.
    וואוו איזו דרמה!
    דרמטי!! 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ???????
    סגור
  • 3.
    איך זה עוזר כשאין progress bar?
    גל 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצא לי פעם להעלות קובץ גדול. אין שום אינדיקציה לכמה הועלה, כמה נשאר, להמשיך לחכות, אם זה תקוע. ומה רע בפלטפורמה תומכת? אתר "מדיום" (Medium) הוקם בגלל מגבלת התווים של טוויטר. כיום אני בספק שהם קושרים עצמם באיזו צורה לטוויטר.
    סגור
  • 2.
    בולשיט
    מימי 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    5 1
    תשלחו בטלגרם
    סגור
  • 1.
    הכותרת מטעה
    אין לי ווצאפ 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא של כולנו. עברתי ל-Signal. הרבה יותר שווה.
    סגור