דיגיטל וטק

וואטסאפ מפתיעה: שלל עדכונים להודעות הקוליות

החברה הודיעה כי "בשבועות הקרובים" יגיעו לא פחות מ-6 תכונות חדשות להודעות הקוליות באפליקציה הפופולארית. אילו יכולות חדשות שחיכינו להן זמן רב נכללות בעדכון?
יאיר מור |  1
וואטסאפ (צילום pixabay)
וואטסאפ יצאה אמש (רביעי) בהודעה מפתיעה, לפיה כמעט כל העדכונים להודעות הקוליות שכתבנו עליהם כאן בשנה האחרונה יגיעו לכל המשתמשים "בשבועות הקרובים". זאת בניגוד לדפוס הפעולה הרגיל שלה, בו כל עדכון יוצא בזמן אחר וללא כל הודעה מפורשת.
 
העדכון הענק להודעות הקוליות כולל 6 תכונות שנחשפו לראשונה במהלך השנה האחרונה: הראשונה, שכבר זמינה לרוב המשתמשים, היא היכולת לשנות את מהירות השמעת ההודעות להרצה מהירה של 1.5x או 2x; השנייה, שבמערכת ice נהנים ממנה חלק מחברי הצוות אך אחרים טרם זכו, היא המשך האזנה להודעה קולית תוך כדי יציאה מחלון השיחה למסך הראשי או לשיחות וואטסאפ אחרות, כאשר מצב הנגינה "נעוץ" בראש הממשק; השלישי, שגם היא כבר הגיעה לחלקנו אך לא לאחרים, היא הצגה של ההודעות בדמות גרף גלי קול, שעוזר לצפות מתי הדובר מדבר בשקט ומתי בקול, ועוזר למצוא חלקים שונים בהודעה בעת האזנה חוזרת; הרביעית היא הקלטת הודעה בחלקים, כך שאפשר לעצור את ההקלטה בעת הפרעה ולהמשיך אותה אחרי שההפרעה מסתיימת; החמישית היא הצגת "טיוטה" של ההודעה לפני השליחה; והשישית היא זכירה של מיקום הנגינה אם התחלתם להקשיב להודעה ועצרתם אותה באמצע.
יחד עם חשיפת העדכון הענק, ציינה וואטסאפ כי מאז השקת ההודעות הקוליות ב-2013 הן הפכו לדרך תקשורת מרכזית בין משתמשי האפליקציה, כאשר כיום נשלחות בממוצע כ-7 מיליארד הודעות קוליות מדי יום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא רלוונטי
    אין לי ווצאפ 03/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחרים את כל המוצרים של צוקרברג
    סגור