דיגיטל וטק

וואטסאפ אומרת שהקובץ גדול מדי? כך תעקפו את המגבלה

מצאנו דרך פשוטה להחריד לשלוח לחבר'ה קבצים כמעט בלי הגבלה דרך כל אפליקציה שתרצו בקלות, במהירות והכי חשוב – חינם לחלוטין
יאיר מור |  2
סמארטפון (צילום unsplash)
מי שחי בארגנטינה, משתמש בגרסת בטא של וואטסאפ והתמזל מזלו להיות בין אלה שנבחרו להשתתף בניסוי החדש של האפליקציה, שעליו דיווחנו הבוקר, יכול לשלוח לחברים קבצים חופשי – אבל עבור יתר האנשים, שבינתיים זה כל מי שקורא את הכתבה הזו (ואפילו מי שכותב אותה), מדובר עדיין בחלום רחוק.
מי שבכל זאת רוצה לשלוח קבצים גדולים לחבר'ה, יכול דווקא לעשות זאת די בקלות, בלי להסתבך עם אפליקציות, לפתוח חשבונות באתרי שיתוף קבצים וכו'. כל מה שצריך הוא להיכנס – ממחשב או מטלפון – לאתר Wormhole.app. האתר הזה מאפשר לשלוח קבצים בגודל של עד 10 גיגה-בייט – גודל שמאוד לא סביר שתעברו אותו בקרוב, אלא אם אתם מצלמים סרטי קולנוע ב-4K.
 
תוך כדי ההעלאה אפשר לבחור האם הקבצים יימחקו אחרי שעה, שעתיים, 6 שעות, 12 שעות, יממה, הורדה אחת, 5, 10, 20, 50 או 100 הורדות. לאחר מכן אפשר לשתף את הקישור לקובץ או לקבצים שהעליתם דרך כל אפליקציה – והנמענים יוכלו להוריד את הקבצים מייד.
השירות מוצע חינם לחלוטין – בלי פרסומות, בלי ריגול, בלי כלום – וכאמור, מאפשר לשתף קבצים בגודל של עד 10 גיגה-בייט, כאשר עד חצי מזה הוא מאחסן על השרת שלו, ושיתופים גדולים מזה הוא משתף בשיטת P2P – כלומר, הקישור יחבר את החברים שלכם להורדה של הקבצים ישירות מהמחשב שלכם, בלי תיווך באמצע, בדומה להורדות טורנטים, רק בלי שום צורך בתוכנה מלבד הדפדפן שאתם גולשים דרכו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ידוע
    יי 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כבר קיים דבר כזה במשך שנים רבות - קוראים לו גוגל דרייב
    סגור
  • 1.
    לא רלוונטי
    אין לי ווצאפ 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עברתי ל-Signal. פי אלף יותר טובה.
    סגור