דיגיטל וטק

כך תוכלו לרכוש בישראל שעוני אפל במחירים זולים יותר

רשת חנויות איידיגיטל מציעה אפשרות חדשה לרכישת שעוני אפל במחיר נמוך יותר מהרגיל. זה מה שתצטרכו לעשות כדי לחסוך כסף בקניית שעון חדש
יאיר מור | 
אפל שעון חכם
איידיגיטל, משווקת הפרימיום של מוצרי אפל בישראל, הודיעה היום כי היא החברה היחידה בישראל שתציע מעתה "טרייד-אין" לשעוני החברה, Apple Watch.
כידוע, בשנים האחרונות החלו עוד ועוד חנויות בישראל למי שרוכש סמארטפון חדש מדגמים מסוימים ויקרים במיוחד, אפשרות "למכור" לחנות את הסמארטפון הקודם שלו, ולקבל עבורו זיכוי בגובה התואם לדגם המכשיר, גילו ומצבו בעת רכישת המכשיר החדש, כאשר המכשיר הישן עובר לתיקון ומכירה חוזרת או למחזור. כעת, תציע איידיגיטל שירות דומה גם לבעלי אפל ווטש, שיוכלו להחזיר שעון ישן ולקבל תמורתו זיכוי בעת רכישת שעון חדש.
 
הרשת ציינה כי סכומי ההחזרים עבור דורות קודמים של אפל ווטש בעת רכישת מכשיר חדש מהסדרה תגיע עד 700 שקל – כמובן, בתלות בדגם ובמצב המכשיר הנמסר.
לדברי החברה, בישראל יש כיום כבר מאות אלפי משתמשי אפל ווטש – מספר כמעט לא יאומן, לאור העובדה שמדובר במספר אחוזים מהאוכלוסייה, בעוד שתחום השעונים החכמים נחשב ברוב העולם לנישה קטנה למדי. איידיגיטל הוסיפה כי אפל היא מובילת הקטגוריה בישראל – נתון מעט פחות מפתיע בהתחשב בכך שזה המצב גם בשאר העולם
"מאז השקת קטגוריית ה-Apple Watch היא הפכה לפופולרית מאוד בקרב צרכני אפל בישראל, עם מאות אלפי משתמשים", אמרה איילת צרפתי רוזן, מנכ"לית איידיגיטל. "כמי שבמשך שנים מציעים הצעות טרייד-אין אטרקטיביות ביותר בקטגורית האייפונים, קיבלנו פניות רבות לאפשר טרייד-אין גם לשעונים. החלטנו להרים את הכפפה ולהציע לראשונה פתרון חדשני זה, שהוא ייחודי ל-iDigital".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה