דיגיטל וטק

אינסטגרם בשדרוגים חדשים: מה תוכלו לעשות ברילס שלכם?

סטיקרים חדשים, קטעי רילס של דקה וחצי ואפשרות לייבא אליהם קבצי קול, אפקטים קוליים וגם טמפלייטים ליצירת הרילס, הם בין השינויים החדשים
מערכת ice | 
וי כחול באינסטגרם (צילום unsplash)
אינסטגרם מציגה היום (חמישי) שורת חידושים לסרטוני הרילס, הכוללים סטיקרים חדשים, קטעי רילס של דקה וחצי ואפשרות לייבא אליהם קבצי קול, אפקטים קוליים וגם טמפלייטים ליצירת הרילס.
השינוי הראשון הוא סטיקרים אינטראקטיביים חדשים: סטיקרים מה-Stories כמו שאלות ותשובות, סקרים ושאלונים, יהיו זמינים כעת גם בסרטוני רילס – ויסייעו ליוצרי התוכן להגביר את המעורבות והעניין של הצופים. לצד זאת, הצופים יוכלו להגיב לתכנים השונים באמצעות אימוג'ים, בדומה לאפשרויות התגובה ב-Stories.
כמו כן, שדרוג נוסף הוא קטעי רילס של 90 שניות: כעת ניתן יהיה לצלם ולערוך סרטוני רילס באורך של עד כ-90 שניות, על מנת לאפשר ליוצרים להכין קטעים ארוכים ומושקעים יותר.
ניתן יהיה לייבא קטעי קול לסרטוני רילס: מעתה, יוצרי התוכן יוכלו לייצר קטעי קול משלהם ולייבא אותם לאינסטגרם, כדי להשתמש בהם בסרטוני רילס. ניתן יהיה ליצור קטעי קול מכל סרטון שאורכו יותר מחמש שניות, ולאפשר ליוצרים נוספים להשתמש באודיו החדש.
 
במסגרת השדרוגים, אפקטים קוליים חדשים: אינסטגרם תשיק ספריית קטעי קול חדשים שיסייעו לשדרג את הסרטונים. וגם: טמפלייטים ליצירת קטעי רילס, כאשר אינסטגרם תציג ספריית טמפלייטים חדשה, שתסייע ליוצרים להכין קטעי רילס בקלות – בהתבסס על תבניות קיימות. יוצרי התוכן יוכלו לבחור תבנית, לקבל את האודיו והמבנה של הסרטון באופן אוטומטי, כך שיהיה נותר רק לחתוך ולהוסיף את קטעי הוידאו המבוקשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה