דיגיטל וטק

אפליקציית זום בשיתוף פעולה חדש, מה ישתנה בה?

זום וג'נסיס מכריזות על הסכם אסטרטגי שממוקם באופן ייחודי סביב Zoom Phone כדי לשפר את שיתוף הפעולה ואת חוויות הלקוחות. ג'נסיס תאפשר באופן פעיל ערוצים עקיפים וישירים עם פתרון משולב של Zoom Phone ו-Genesys Cloud CX
מערכת ice | 
זום (צילום Pixabay ,pixabay)
זום וג'נסיס, מובילת ענן עולמית בתיאום של חוויות לקוח, הרחיבו את השותפות שלהם כדי לעזור לעסקים לספק ללא מאמץ חוויית לקוח תוך היבנות על שילוב הפתרונות Zoom Phone ו-Genesys Cloud CX™.
יחד, הפתרונות מספקים לארגונים מוקד לקוחות בענן קל להגדרה ועשיר בתכונות ופתרון תקשורת אחוד המאפשר לצוותים לשתף פעולה טוב יותר כדי לפתור את צרכי הלקוחות.
מערכת היחסים של השותפות המורחבת כוללת גם השקה, כשג'נסיס תאפשר לערוצים הגלובליים הישירים והעקיפים שלה לספק את הפתרון המשולב של Zoom Phone בתוספת Genesys Cloud CX. 
מנהל ההכנסות הראשי של InflowCX, מייק דולוף, אמר, "היום עסקים לא רוצים להתמודד עם תזרימי עבודה מגושמים ומתסכלים רק כדי להעביר אינטראקציות עם לקוחות בין ערמות טכנולוגיה. העבודה המשותפת של זום וג'נסיס פותרת מכשול עצום עבור רבים מלקוחותינו, מגשרת את התקשורת בין ארגונים שלמים, ומשפרת את חוויות העובדים והלקוחות. בכל התעשיות, וללא קשר לגודל החברה, אנו שומעים בעקביות מעסקים שהנוכחות והספריות הזמינים בין Zoom Phone ו-Genesys Cloud הינם קריטיים להעצמת העובדים כדי שיספקו ללקוח את המשאב הנכון בזמן אמת".
"על ידי העמקת ההתאמה מהשותפות שלנו עם ג'נסיס, אנו נאיץ את הכנסת Zoom Phone לבסיס הלקוחות החזק של Genesys Cloud CX, ונביא לאותם עסקים פתרון טלפון ענן מודרני כחלק מפלטפורמה חלקה ואחודה לשיפור שיתוף הפעולה בין העובדים וכדי ליצור חוויות לקוח חזקות ומשמעותיות יותר", אמר ריאן אזוס, מנהל הכנסות ראשי, זום. "פתרון הטלפון החדשני של זום מתיישר באופן מושלם עם יכולות תיאום החוויה של ג'נסיס, והמטרה היא לשנות את האופן שבו חברות מתחברות ללקוחותיהן ולעובדיהן. אנו נרגשים לשלב את האינטגרציה המחוזקת הזו באקו סיסטם השותפים הפתוח שלנו כדי לספק לעסקים את הגמישות והיכולת לייעל את פתרונות מוקד הלקוחות והתקשורת שלהם בענן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה